A vállalkozásnak emiatt ugyanabban a sajtótermékben közzé kell tennie a versenyhatóság döntését.
A GVH csütörtöki közleménye leszögezi: az árak mértékére, legalacsonyabb voltukra vonatkozó állítások alkalmasak a fogyasztói döntések befolyásolására. Alapelv, hogy a vállalkozáshoz vagy termékhez kötődő tulajdonságnak az állítás teljes ideje alatt igaznak és pontosnak kell lennie, továbbá a fogyasztókhoz eljuttatott információk valóságtartalmát minden esetben a közreadójának kell igazolnia.
A Muscle Tuning Kft. a Pump & Flex magazin 2007 decembere és 2008 márciusa között megjelent két számában azt állította, hogy az ott megnevezett amerikai táplálék-kiegészítő termékeket a legolcsóbban kínálja. Mivel a társaság nem bizonyította állításai valóságtartalmát, magatartásával megtévesztette a fogyasztókat - állapította meg a GVH.
A versenyhatóság a bírság kiszabását mellőzte, tekintettel a jogsértés csekély súlyára, viszont arra kötelezte a vállalkozást, hogy ugyanabban a magazinban egész oldalas hirdetésben tegye közzé a GVH döntését, legkésőbb 2009. június 30-ig.