2p

Megtévesztette a fogyasztókat a Muscle Tuning Kft., amikor azt állította egy magazinban megjelent hirdetésében, hogy az ott megnevezett táplálék-kiegészítőket a legolcsóbban kínálja - állapította meg a Gazdasági Versenyhivatal (GVH).

A vállalkozásnak emiatt ugyanabban a sajtótermékben közzé kell tennie a versenyhatóság döntését.

A GVH csütörtöki közleménye leszögezi: az árak mértékére, legalacsonyabb voltukra vonatkozó állítások alkalmasak a fogyasztói döntések befolyásolására. Alapelv, hogy a vállalkozáshoz vagy termékhez kötődő tulajdonságnak az állítás teljes ideje alatt igaznak és pontosnak kell lennie, továbbá a fogyasztókhoz eljuttatott információk valóságtartalmát minden esetben a közreadójának kell igazolnia.

A Muscle Tuning Kft. a Pump & Flex magazin 2007 decembere és 2008 márciusa között megjelent két számában azt állította, hogy az ott megnevezett amerikai táplálék-kiegészítő termékeket a legolcsóbban kínálja. Mivel a társaság nem bizonyította állításai valóságtartalmát, magatartásával megtévesztette a fogyasztókat - állapította meg a GVH.

A versenyhatóság a bírság kiszabását mellőzte, tekintettel a jogsértés csekély súlyára, viszont arra kötelezte a vállalkozást, hogy ugyanabban a magazinban egész oldalas hirdetésben tegye közzé a GVH döntését, legkésőbb 2009. június 30-ig.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!