Újabb kreatív fesztiválon arattak sikert a DDB Budapest alkotásai. Az augusztus 28-29-én Rigában megrendezett Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon a Libresse intim betétjét népszerűsítő "Törölköző" című film Golden Hammer díjat nyert a film kategóriában, a magyarországi McDonald's 15. évfodulójára készített "Hi" pedig "Diplomát" - azaz a szakmai zsűri elismerését - nyerte.
A nemzetközi kreatív fesztiválon 123 ügynökség összesen 555 alkotása versenyzett. Az először 2000-ben megrendezett fesztivál szakmai rangját és elismertségét mutatja, hogy a három balti állam 83 nevezése mellett az idén számos közép-európai országból, valamint Németországból, Svédországból, Dániából, Finnországból, Spanyolországból, sőt Japánból is érkeztek nevezések. Magyarországról 5 ügynökség 24 alkotással képviseltette magát, közülük azonban csak a DDB reklámfilmje nyert díjat.
A rigai reklámfesztivál idén már nem az első olyan szakmai esemény, ahol a DDB Budapest alkotásai elismerésben részesültek. A Golden Hammer nyertes "Törölköző" már idén májusban a Kreatív Reklámverseny nemzetközi zsűrijének tetszését is elnyerte. Akkor a filmes kategóriában 3. helyezést ért el. A Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivál hivatalos képviselője, az RMB Hungary által meghirdetett reklámfilm versenyben tavasszal a magyarországi McDonald's évfordulós image filmje, a "Hi" bizonyult a legjobbnak. A legrangosabb hazai megmérettetésen, az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon ugyancsak a "Hi" győzedelmeskedett: a legjobb reklámfilmnek járó Arany Penge mellett a fesztivál legkreatívabb alkotását elismerő Arany Borotvát is átvehette.
Golden Hammert nyert a DDB
Jelentős nemzetközi fesztiválon nyert elismerést a DDB Budapest. Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon mind a Libressnek, mind a McDonaldsnak készített alkotás elnyerte a zsűri tetszését.