2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Jelentős nemzetközi fesztiválon nyert elismerést a DDB Budapest. Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon mind a Libressnek, mind a McDonaldsnak készített alkotás elnyerte a zsűri tetszését.

Újabb kreatív fesztiválon arattak sikert a DDB Budapest alkotásai. Az augusztus 28-29-én Rigában megrendezett Golden Hammer Nemzetközi Reklámfesztiválon a Libresse intim betétjét népszerűsítő "Törölköző" című film Golden Hammer díjat nyert a film kategóriában, a magyarországi McDonald's 15. évfodulójára készített "Hi" pedig "Diplomát" - azaz a szakmai zsűri elismerését - nyerte.

A nemzetközi kreatív fesztiválon 123 ügynökség összesen 555 alkotása versenyzett. Az először 2000-ben megrendezett fesztivál szakmai rangját és elismertségét mutatja, hogy a három balti állam 83 nevezése mellett az idén számos közép-európai országból, valamint Németországból, Svédországból, Dániából, Finnországból, Spanyolországból, sőt Japánból is érkeztek nevezések. Magyarországról 5 ügynökség 24 alkotással képviseltette magát, közülük azonban csak a DDB reklámfilmje nyert díjat.

A rigai reklámfesztivál idén már nem az első olyan szakmai esemény, ahol a DDB Budapest alkotásai elismerésben részesültek. A Golden Hammer nyertes "Törölköző" már idén májusban a Kreatív Reklámverseny nemzetközi zsűrijének tetszését is elnyerte. Akkor a filmes kategóriában 3. helyezést ért el. A Cannes Lions Nemzetközi Reklámfesztivál hivatalos képviselője, az RMB Hungary által meghirdetett reklámfilm versenyben tavasszal a magyarországi McDonald's évfordulós image filmje, a "Hi" bizonyult a legjobbnak. A legrangosabb hazai megmérettetésen, az Arany Penge Kreatív Reklámfesztiválon ugyancsak a "Hi" győzedelmeskedett: a legjobb reklámfilmnek járó Arany Penge mellett a fesztivál legkreatívabb alkotását elismerő Arany Borotvát is átvehette.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!