A képzési program gyakorlati irányultságú, így az MBA képzések között egyedülálló: az oktatott tárgyak több mint felét gyakorlati órák teszik ki, amelyeket a Sämling Kft. és a FranklinCovey nemzetközi tapasztalatokkal rendelkező tanácsadói tartanak. A képzés elindításával az Egyetem célja, hogy olyan MBA szakembereket képezzen, akik a képzés elvégzését követően képesek lesznek az üzleti vállalkozások életben maradását és fejlődését biztosító stratégiai szemlélet és gyakorlat kialakítására, és birtokolják a döntések meghozatalához szükséges készségeket a vállalkozás irányításában és az erőforrások tekintetében egyaránt.
A képzés négy szemeszter hosszú, a tanulmányokat befejezve a hallgatók az alapképzéssel együtt járó MBA diploma mellett további nemzetközi okleveleket is megszerezhetnek kontrolling, projektmenedzsment, vezetés-fejlesztés, termelésszervezés és online marketing szakterületeken. Az oktatás helyszíne Budapesten van, ugyanakkor megfelelő számú jelentkező esetén a képzés vállalatokhoz kihelyezett, csoportos formában is elérhető.
A négy féléves, levelező tagozatos képzés során a hallgatók a megszokott vállalatgazdasági ismereteken túl elméleti és gyakorlati ismereteket szereznek vezetés-szervezésből, változás-menedzsmentből, szervezetfejlesztésből, Lean hatékonyságnövelésből, 6 Sigmából, e-marketingből és kereskedelemből. A képzés résztvevői félévente vállalatfejlesztési projekteket dolgoznak ki, valós tanácsadási és projekt munkákat végeznek el, amelyek piaci értéke a képzési költséget meghaladja, így a küldő vállalatok számára a tandíj megtérül.