"A gépparkkal együtt közel kétmilliárd forintos beruházással megvalósuló üzembe cégünk korábbi darabolási szolgáltatásain túl az autóalkatrészek gyártásánál használt megmunkálási technológiákat telepít" - mondta Laczkó Oszkár.
A Tom-Ferr Magyarország legnagyobb autóipari csőellátó vállalkozása, a társaság szállítja az esztergomi Suzukikba épített csövek 70 százalékát, partnereik között az autógyár számos beszállítója szerepel, mint a Kirchoff Hungária, a Magyar Toyo Seat, a Toyo Seat Europe vagy a Tom-Ferr leendő telephelye mellett működő német karosszériaelem gyártó Gedia Hungary Kft.
A gyárban 2008 második felétől kezdik meg a termelést, 50 új munkahelyet teremtve. A telek kialakítása lehetővé teszi, hogy a piaci igények szerint további 1500 négyzetméteres csarnokot építsenek.
A Tom-Ferr 1997-ben a csepeli csőgyár privatizációja idején vásárolta meg az egyik csőgyártó társaságot, majd kereskedelmi tevékenységbe kezdett. Mára évente 27 ezer tonnánál több csövet értékesít belföldön és külföldön. A csepeli, 14 ezer négyzetméteres telephelyen kívül leányvállalatot és lerakatot létesítettek Szerbiában.