1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A német vállalatok egyre kevesebbet foglalkoznak ügyfeleikkel, hasonlóan saját munkavállalóikhoz, adta közre a legújabb menedzsment tanulmányában Lothar Rolke professzor.

A tanulmány megállapítása szerint a német vállalatok 45%-a szerint leépül a fogyasztói lojalitás, és csak 22 százalékuk optimista a kérdést illetően. A kötődés lépülésének okait a tanulmány a rosszul felépített kommunikációs és marketing stratégiákban látja.

Azok, akik szorosabb kapcsolatokat akarnak ügyfeleikkel kialakítani, azoknak direktben kell kommunikálni- mondta Lothar Rolke. Véleményes szerint a német vállalatok az árháborúban látják a megoldást a változó fogyasztói igényekre, ugyanakkor az ár-orientált stratégiák a nagyon alacsony fogyasztói lojalitáshoz vezetnek.

Rolke szerint eredményesebb stratégia bevonni a fogyasztókat az értékek világába, amely a reklámozási képességekre és a PR munkára épít. A tanulmány megállapítja, hogy a vállalatoknak meg kell tanulnia ismét a fogyasztóikra hallgatni.

Rolke tanulmánya 388 menedzser és PR vezető megkérdezésére alapult, akik az 1200 legnagyobb bevétellel rendelkező német cégek alkalmazásában állnak.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!