2p

Médiatudor néven indított weboldalt a Media Smart Hungary Oktatási Kht. A szervezők célja, hogy a gyerekek helyesen értékeljék és értelmezzék a reklámokat és felkészüljenek a kritikus, tudatos fogyasztói magatartásra.

A Médiatudor az első olyan program Európában, és így hazánkban is, amely az alsó tagozatos diákok médiatudatosságának fejlesztését célozza. Ezt a célt a program egyrészt ingyenesen biztosított iskolai oktatási segédanyagokkal, másrészt a szülők bevonásával törekszik megvalósítani.

Az Európa kilenc országában párhuzamosan működő Media Smart nemzetközi non-profit oktatási program a 6-11 évesek médiatudatosságának fejlesztését célozza meg. A projekt keretében tananyagok és tájékoztatók készülnek, és január 14-étől site-on is elérhetők az információk. A weblap olyan kérdéseket feszeget, mint a gyerekek és a média viszonya, a szelektív médiafogyasztás vagy, hogy mit jelent a kritikus nézői magatartás.

A szakmai együttműködő partnerek között van a Magyar Lapkiadók Egyesülete, a site-ot készítő Kirowski, a Szonda Ipsos vagy a Magyar Márkaszövetség. A támogatói tanácsban többek között az Édességgyártók Szövetsége, a Ferrero Magyarország Kft., a McDonalds Magyarországi Étterem Hálózat Kft. és az OTP Bank Nyrt. is helyet kapott.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!