2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A BBC is propagálja a gyorséttermi ételeket, melyek hosszú távú fogyasztása elhízáshoz vezet a gyerekek és fiatalok körében-állapították meg a brit egészségvédelmi kampány során.

Tessa Jowell, a nagy nyilvánosságot kapott Food Commission kampány vezetője a kiskorúakat megcélzó étel-reklámok szigorúbb szabályozásáért száll síkra. A BBC is az érdeklődés középpontjába került, mivel a BBC-hez tartozó, népszerű Radio 1 adót a Coca Cola szponzorálja.

Az adó slágerlistája nevét is az üdítőital-óriásról kapja. A Radio 1 szóvivője a Food Commission által indított támadások ellenére bejelentette, hogy a Központi UK Slágerlista Szövetség és a potenciális szponzorok között nem kívánják megszakítani a kapcsolatot.

A gyerekek elhízása elleni kampány részéről Kath Dalmeny kétarcúsággal vádolja a Coca Colát. 'Állandóan hangoztatják, hogy hirdetéseikkel nem célozzák meg a 12 év alatti fogyasztókat. De ezeknek a bejelentéseknek meglehetősen kevés igazságtartalma van. Az édesített szénsavas üdítőket fogyasztó gyerekek esetében az elhízás kockázata 60 százalékkal nő meg. A Coca Cola nagyon veszélyes terméket forgalmaz.'
A szakértők szerint a BBC-nek szigorítania kellene, kiknek engedélyezi a közszereplést.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!