1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Egy most publikált felmérés szerint a marketingesek közel fele fontosnak tartja a gyerekeket, mint célcsoportnak a kezelését. A megkérdezettek nagyobb része - 45 százaléka - közepesen és mindössze 3,5 százaléka vélte úgy, hogy felelősségteljesen viszonyulnak a gyermekekhez.

A gyermekek figyelmére leginkább igényt tartó játékgyártók esetében a szakemberek ötöde volt elégedett a reklámokkal és azok üzeneteivel. Ebben a szektorban csak 9 százalék adott hangot komoly kétségeinek.

Sokkal aggasztóbb a helyzet az élelmiszeripar területén. Itt a válaszadók 37.5%-ban merültek fel súlyos kétségek ezen termékek marketingjének felelősségteljes voltát illetően. Hasonlóan problémás terület a szórakoztatás, itt a szakemberek 28 százaléka lát komoly hiányosságokat. Megosztottak voltak a válaszadók a ruházati termékek esetében: 14 százalék erősen problémásnak, 10 százalék viszont felelősségteljesnek találta a cégek marketing munkáját.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!