2p

Az Ernst & Young Globális Média és Szórakoztatóipari Központ felmérése szerint a mobil technológiák átvétele és a változó tartalmi és elosztási modellek átformálják az iparág jellegét.

A mobiltechnológiák fejlődése, illetve a nagyközönség egyre magasabb elvárásai együtt igazolják az "ügyfél az úr" kifejezést - áll az Ernst & Young tanulmányában. A felmérést több mint kétszáz, a világ legnagyobb média és szórakoztatóipari vállalat pénzügyi vezetőinek megkérdezésével folytatták le.

"A változások gyors üteme miatt azok a vállalatok lesznek sikeresek, amelyek rugalmasabb üzleti modelleket tesznek magukévá, és gyorsan meghatározzák az új elosztási csatornákat" - mondta Ispánovity Éva, az Ernst & Young Technológia, kommunikáció és szórakoztató iparági szolgáltatások vezető partnere.

Az iparág fejlődése nyomon követhető, hiszen a tanulmány az idei eredményeket egy ugyancsak az Ernst & Young által a média és a szórakoztatóipar vezetői körében 2004-ben végzett felméréssel hasonlítja össze. A vezérigazgatók és egyéb iparági vezetők 75 százaléka 2004-ben úgy gondolta, hogy a digitális videofelvevők lesznek az iparági változások főszereplői. Ugyanakkor a jelenlegi tanulmány szerint a válaszadók 86 százaléka a legnagyobb húzóerőt a változó tartalmi és elosztási modellekben látja.

A két évvel ezelőtti jelentésben a válaszadóknak több mint a fele a vezetékes szolgáltatóknak tulajdonított vezető szerepet, ezzel szemben a mostani felmérés résztvevőinek 77 százaléka úgy látta, hogy az internetes médiaszolgáltatók a legvalószínűbb piaci győztesek.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!