A kéthetes kampány során szeretnének minél több, dugóban ülő autóst meggyőzni arról, hogy a közösségi közlekedés nemcsak olcsóbb, hanem jóval gyorsabb is - mondta Zelenák Tibor, a BKV főosztályvezetője sajtótájékoztatón szerdán, a Rákóczi úton a kampány környezetében.
Hozzátette: az elmúlt 10 évben 20 százalékkal nőtt az ingázók száma, és azt szeretnék, ha egy részük legalább alkalomszerűen a környezetkímélő tömegközlekedést választaná.
Arra a kérdésre, hogy a BKV rendelkezik-e elegendő kapacitással, ha megnőne az utasok száma, azt válaszolta: szakembereik azon dolgoznak, hogy a járatok minél jobban alkalmazkodjanak az utasok igényeihez.
Gyorsaságával reklámozza magát a BKV
"Így húz el melletted a BKV", "BKV-val már rég ott lennél" feliratú táblákkal utcai kampányba kezdett a közlekedési cég a főváros nagyobb csomópontjaiban.