A pályázóknak DM alapú koncepciót kellett kidolgozniuk, amellyel növelhető az EMS Gyorsposta szolgáltatás ismertsége, és amellyel kipróbálásra ösztönözhetőek a potenciális felhasználók. A pályázattal kapcsolatban Takács Tamás, a HT Direct account directora elmondta: "A Magyar Posta pályázatát megnyerni önmagában is komoly szakmai elismerésnek számít, de különösen arra vagyunk büszkék, hogy két jóval idősebb cégként jegyzett versenytársat sikerült legyőznünk. Úgy vélem, most sikerült bebizonyítanunk, hogy alig egy éves szakmai múlttal is sikerült stabilan megvetnünk a lábunkat a szakmában.
Nagy elismerésnek számít az is, hogy a tender folyamán nem csak a DM és kreatív tudásunkkal sikerült az ügyfelet meggyőzni, hanem elfogadták stratégiai jellegű javaslatainkat is." A HT Direct a Human Telex Csoport legfiatalabb tagja, amely direkt marketing, interaktív és promóciós szolgáltatásokra szakosodott. A cég 2002 tavaszán alakult, hogy minél teljesebb kiszolgálást nyújtson a hirdetőknek az innovatív új promóciós technológiák piacán. Tevékenysége sokkal tágabb, mint a hagyományos direkt marketing ügynökségeknek, interaktív vagy mobilpromóciós ügynökségeknek, hiszen a HT Direct mindezen szolgáltatásokat biztosítja, illetve igény esetén ötvözi. A saját technikai és IT csapattal rendelkező ügynökség legfontosabb ügyfelei: az Algida, Pepsi, Kraft, Arany Ászok, Pilsner Urquell, Cereol és Dreher.
Gyorspostai szolgáltatását hirdeti a Posta
A Human Telex Csoporthoz tartozó HT Direct nyerte meg a Magyar Posta zártkörű, meghívásos pályázatát, amelyet az EMS Gyorsposta szolgáltatás DM kommunikációs tevékenységére írtak ki.