1p

Amerikai mobilmarketing-cégben vásárolt részesedést két európai távközlési óriás, a brit Vodafone és a spanyol Telefonica - derül ki a vásárlás tárgyának, az Amobee Media Systemsnek a nyilatkozatából.

Az Amobee a fogyasztók mobilkészülékeire szöveges üzenetek, játékok és videók formájában is el tudja jutni hirdetéseit. A cég szerint a Vodafone Csehországban, Görögországban és Spanyolországban alkalmazza majd az Amobee szolgáltatásait. "A mobilinternet gyorsan hódít az információ-szolgáltatás, a szórakoztatás és a tranzakciós szolgáltatások terén, ezért hatalmas lehetőségeket látunk abban, hogy az e szegmensekben tevékenykedő vállalatok elérhetik fogyasztóikat a hagyományos médián kívül is" - idézi az AFP Frank Boulbent, a Vodafone marketingszakemberét.

Szakértők szerint a befektetések célja, hogy megakadályozza a Google-t (és más óriáscégeket) abban, hogy monopolizálja a mobilmarketing-piacot. E törekvések nem meglepők, ha figyelembe vesszük, hogy - a Pyramid Research szerint - 2010-ig újabb egymilliárd előfizető csatlakozik a mobilhálózatokhoz.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!