Az Amobee a fogyasztók mobilkészülékeire szöveges üzenetek, játékok és videók formájában is el tudja jutni hirdetéseit. A cég szerint a Vodafone Csehországban, Görögországban és Spanyolországban alkalmazza majd az Amobee szolgáltatásait. "A mobilinternet gyorsan hódít az információ-szolgáltatás, a szórakoztatás és a tranzakciós szolgáltatások terén, ezért hatalmas lehetőségeket látunk abban, hogy az e szegmensekben tevékenykedő vállalatok elérhetik fogyasztóikat a hagyományos médián kívül is" - idézi az AFP Frank Boulbent, a Vodafone marketingszakemberét.
Szakértők szerint a befektetések célja, hogy megakadályozza a Google-t (és más óriáscégeket) abban, hogy monopolizálja a mobilmarketing-piacot. E törekvések nem meglepők, ha figyelembe vesszük, hogy - a Pyramid Research szerint - 2010-ig újabb egymilliárd előfizető csatlakozik a mobilhálózatokhoz.