4p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az ötödik héten is az RTL Klub dominanciája jellemezte a televíziós nézettségi adatokat. A heti számokat némileg torzítja, hogy a csütörtök esti program esetében a TV2 "nem játszott", miután az ORTT egy hét évvel ezelőtti ügy miatt ítélte elsötétítésre a csatornát.

Az év ötödik hetében is minden este nyert az RTL Klub a nézettségi versenyben a 18-49 évesek körében, közölte a piacvezető televízió. A legnézettebb kereskedelmi csatorna heti főműsoridős átlaga 30,3 százalék volt, míg a TV2 19,5 százalékot ért el a célcsoportban. Bronzérmes lett a Viasat3 5,6 százalékos közönségaránnyal. A negyedik az MTV lett 4,8 százalékkal, az ötödik 4,4 százalékkal a Film+, de még a hatodik Cool TV is jól szerepelt 4,1 százalékos átlagos főműsoridős közönségarányával. Természetesen a fair play szerint meg kell említeni, hogy a TV2 esélyeit jelentősen rontotta, hogy csütörtökön este az ORTT határozata nyomán másfél órás adásfelfüggesztést hajtottak végre, áll az RTL Klub közleményében.

A hét legnézettebb műsora az RTL Klub vasárnap esti szupermozija, az Amerikai taxi lett, amelyet az RTL Hírek adásai és a Barátok közt epizódjai követnek, de az első tízben ott van a képernyőre frissen visszatért Vacsoracsata pénteki adása is. A hét legnézettebb heti sorozata a szintén új évaddal visszatérő A mentalista lett.

A hét egyik legjobban várt küzdelmét a Heti hetes nyerte. Kevéssel ugyan, de több nézője (449 466) akadt, mint Hajdú Péter a TV2-re költözött Frizbijének (437 361) a kereskedelmi célcsoportban és a teljes lakosságban is. Ám mivel a műsorok nem pont egymással szemben futottak, megnéztük, hogy hogyan állt a verseny, amikor szemtől szemben harcoltak a humor nagyágyúi és a showman. Az RTL Klub közleménye szerint ekkor 28,5 százalék kontra 27,3 százalék az állás az RTL Klub 10 éves műsorának javára (18-49 közönségarány).

Másképp kommentálta az adatokat a TV2, szerintük saját sávjában győzelmet ünnepelt a TV2 új talkshow-ja, a Frizbi – Hajdú Péterrel, a műsort a 22:23 és 23:21 közti sávban egyetlen konkurens csatorna műsora sem tudta megszorongatni. Teljes lakosságban a műsort több mint egymillió néző követte, és ennek közel fele (437 ezer) a kereskedelmi célcsoportból került ki. Saját készítésű műsorral először sikerült megszorítani az RTL többéves múltra visszatekintő Heti hetesét: a Frizbi – Hajdú Péterrel 437 361 nézővel és 29,5 százalékos közönségaránnyal nyerte a fél tizenegy és fél tizenkettő közti sávot, az RTL Klub ez idő alatt 379 746 nézőt (25,6% SHR) tudott felmutatni.

Forrás: AGB - TV2

A TV2 elsősorban részsikereknek örülhetett. Közleményük szerint a hétfőn megint a krimié volt a főszerep, és ebben most a TV2 bizonyult jobbnak: az NCIS (510 ezer néző, 27% SHR) fej-fej melletti döntetlent játszott az RTL-es Dr. Csonttal (510 ezer néző, 27,2% SHR), teljes lakosságban azonban több mint 200 ezer nézővel jobbnak bizonyult. A TV2-es Krimihétfő másik töltényének, a Gyilkos számoknak (25,3% SHR) már nem kellett szoros párharcba bonyolódnia, simán nyert az RTL újonc sorozatával, a Dollhouse-zal (18,3% SHR) szemben.

Szerdán a dupla részekkel futó Jóban Rosszban erős számaival (550 ezer néző, 28,2% SHR) ismét jobb volt, mint a Fókusz (26% SHR), Doktor House (26,2% SHR)pedig immár harmadszorra is nyert ismétlés epizóddal szorítva hátra Sherlock Holmest (20,7% SHR). A hétvége sikerei közül elsőként a szombati Magellán (23,3% SHR) kiváló teljesítményét kell kiemelni, a TV2 tudományos magazinja feljött a párhuzamosan futó Fókusz plusz (24,2% SHR) nyakára. Vasárnap joggal ünnepelt a TV2, hiszen a Tények (30,1% SHR) aznap sokkal erősebb nézettséget produkált, mint a Híradó (27,8% SHR), a Napló pedig teljes lakosságban ért el jobb számokat a Cobra 11-nél, áll a második számú csatorna közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!