Hamis fenyegetések terjednek szerte Amerikában, immár nem először, hiszen a mostani felfordulást okozó üzenet 2005-ben már körbejárta az államokat. A Wal-Mart számára ugyanakkor különösen rosszkor jött a mostani negatív kampány.
Az áruházlánc ugyanis 2400 üzletében március 21-én éjszaka kezdte volna árulni a – várakozások szerint – komoly érdeklődésre számot tartó Twilight (Alkonyat) című filmet, igaz ezt interneten keresztül lehet megvenni.
Az üzenetek a rendőrség szerint Új-Mexikóból indultak el, és az üzenet szerint három nőt ölt meg rituálisan egy mexikói gang.
A társaság szóvivője nem kívánta kommentálni a rémhírt, ahogy arra sem reagált az Adage című lap tudósítása szerint, hogy szerinte tudatos szabotázsakcióról van-e szó. A cég közleményében csupán azt rögzítette, hogy vásárlóik és üzletfeleik biztonságát mindennél előbbre valónak tartják. Ennek érdekében a társaság minden törvényes eszközt bevet, együttműködnek továbbá a helyi biztonsági szervekkel, így az üzleteik látogatása semmiféle kockázattal nem jár.