3p

"A legjobb főnök - 2007" verseny egyik jelöltje Halász Katalin, a Coca-Cola Magyarország Kft. marketing igazgatója. Ismerjék meg jobban az Mfor villáminterjú-sorozatán keresztül, majd szavazzanak! Döntsék el Önök, ki volt 2007 legjobb főnöke!

Mit gondol, miért jelölték Önt kollegái "A legjobb fõnök – 2007" versenyre?

Megtisztelő, hogy kollégáim jelöltek erre a versenyre. Ebből számomra az következik, hogy a közös munka során valóban hatással vagyok rájuk, ami számomra jó érzés és fontos visszajelzés.

Mivel maximalista vagyok, feltételezem, hogy ez a fajta „még jobb, még hatékonyabb, még újszerűbb” gondolkodásmód inspirációként hathat a kollégáimra és talán emiatt is jelöltek. Jól tudják rólam, hogy mindig magasra rakom a lécet és szeretem, ha a csapatom - beleértve magamat is - szenvedélyesen elkötelezett az adott kampány, márka mellett.  

Főnökként fontos számomra az olyan típusú közös munka, ahol a csapat minden egyes tagja érzi a felelősségét a projektben és személyének fontosságát a siker elérésében, illetve folyamatosan törekszik még több tudás és tapasztalat elsajátítására.

Ön szerint milyen fõnöknek látják Önt kollegái?

Olyan főnöknek láthatnak, aki sokat ötletel, gondolkodik velük közösen. Mindig törekszem arra, hogy közvetlen és rugalmas legyek a beosztottaimmal, de sokszor visszahallom, hogy túl szigorú vagyok.

Igyekszem következetes maradni, mindig csak annyit kérek, amit én is teljesítek. Fontos számomra, hogy olyan kultúrát alakítsak ki a csapatomon belül, amelyben egy nyelvet beszélünk és értünk, közös értékeket vallunk, és jól érezzük magunkat együtt.

Hogyan próbál a beosztottak "kedvében járni"?

Tény, hogy nem szoktam óránként osztogatni a dícséreteket, de fontosnak tartom, hogy adott kampány kiértékelésekor köszönetet mondjak az embereknek és szeretem közösen megünnepelni az együtt elért sikereket. Igyekszem nagy szabadságot adni a csapatomnak, és figyelmesen meghallgatom az ötleteiket, amelyeket az adott kampányokba bele is építünk. Mivel állandó versenyhelyzetben dolgozunk, fontosnak érzem, hogy folyamatosan motiváljam és mindig jobb eredeményre bíztassam őket. Ilyenkor hangsúlyozom, hogy mennyit tanulhatnak és tapasztalhatnak, ha ilyen magas elvárásoknak kell megfelelniük.
Ha pedig úgy érzem, hogy türelmetlen vagy esetleg "rossz főnök" voltam, akkor mindig hozok nekik csokit.

Hogyan fejlõdött cége az elmúlt években?

Folyamatosan növekvő piaci eredmények, állandó magas minőség, széles termékválaszték és innováció jellemzi vállalatunkat.

Coca-Cola Magyarország az állandóan változó fogyasztói igényekre reagálva az alkoholmentes italok piacán olyan széles termékválasztékot kínál, amelyben mindenki megtalálja a maga számára legmegfelelőbb ízű és kiszerelésű terméket a buborékos üdítőktől kezdve, a természetes ásványvizen, jeges teán, energiaitalon, sportitalon, gyümölcsalapú italokon át a gyümölcslevekig. Cégünk emellett Magyarországon, és világszerte is nagy hangsúlyt fektetet a minőségre és az innovációra mind a termékek, mind pedig a kommunikáció területén.

Csaknem minden negyedévben piacra hozunk egy-egy új terméket, újszerű kiszerelést és folyamatosan keressük az innovatív kommunikációs megoldásokat. 2007-ben sikeresen megnyítottuk a Coke Club-ot (Magyarország legnagyobb szabadtéri nappaliját), elindítottuk az első videoblogot, az egyedülálló FeriTV-t, amelyen keresztül mindenki betekintést nyerhetett Siófok életébe, illetve több százezer fiatal fogyasztóval játszottuk együtt a nagy sikerü internetes promóciónk keretein belül.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!