1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Európában 2005-re az egymilliárdot is meghaladja az online reklámok piaca.

Bár továbbra is a hagyományos, televíziós-, sajtó- és egyéb hirdetések teszik ki a reklámtorta nagyobbik felét, az online hirdetés területén tapasztalható a legnagyobb mértékű fejlődés.

Az Európai Unióban az internetes reklám a hirdetési piac egy százalékát teszi ki. 2008-ra a szakemberek szerint várhatóan 1,5 százalékra tehető majd az online reklámok részaránya.
Az online reklámköltés értéke-beleértve a bannereket és a szponzorált tartalmakat, nem beleértve az álláshirdetéseket-12,5 százalékkal nőtt az év során, jelenleg 555 millió font. 2008-ra meg fogja közelíteni az internetes marketingpiac szereplőinek bevétele 980 millió fontot.

A dotkom üzletág visszaesése számos hirdetőt elbizonytalanított Európa-szerte az online reklámozás hatékonyságát illetően, de az optimizmus lassanként visszatér a szaktor szereplőibe.
Az európai polgárok 57 százalékának van ma internet elérése, és 33 milliárd font értékben vásároltak 2003-ban az interneten.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!