Justin Timberlake és Britney Spears viharos kapcsolata sokáig a pletykalapok fő szenzációja volt. A szerelem azonban véget ért, és a hírek szerint az ifjú énekes Cameron Diaz mellett vígasztalódik.
Persze a sztárpartnerek révén szerzett népszerűség se vesszen kárba az énekes a McDonald's reklámjaiba váltja ezt pénzre. A gyorsétteremlánc ugyanis szerződtette új szlogenjének bevezetőkampányához az "I'm Lovin' It"-hez. Az énekes korábban már kapcsolatban volt a McDonald's-szal, egykori együttese az N' Sync fiúzenekar tagjaként szerepeltek a for McDonald's World Children's Day promóciójában.
Omnicom csoporttagjaként működő Heye & Partner, Munich által kezelt kampányban való részvétel díjazását nem hozták nyilvánosságra, de az Adage nevű szaklap információi szerint az összeg 1 millió dollár alatt van. A kampány szeptemberben indul.
Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Kinek a sport, kinek a zene
Hamburgert reklámoz Britney Spears exbarátja
Inkább barátnőiről, mint maradandó zenei produkciójáról híres énekes Justin Timberlake szerepet kap az elsőszámú gyorsétterem kampányában.