1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Inkább barátnőiről, mint maradandó zenei produkciójáról híres énekes Justin Timberlake szerepet kap az elsőszámú gyorsétterem kampányában.

Justin Timberlake és Britney Spears viharos kapcsolata sokáig a pletykalapok fő szenzációja volt. A szerelem azonban véget ért, és a hírek szerint az ifjú énekes Cameron Diaz mellett vígasztalódik.

Persze a sztárpartnerek révén szerzett népszerűség se vesszen kárba az énekes a McDonald's reklámjaiba váltja ezt pénzre. A gyorsétteremlánc ugyanis szerződtette új szlogenjének bevezetőkampányához az "I'm Lovin' It"-hez. Az énekes korábban már kapcsolatban volt a McDonald's-szal, egykori együttese az N' Sync fiúzenekar tagjaként szerepeltek a for McDonald's World Children's Day promóciójában.

Omnicom csoporttagjaként működő Heye & Partner, Munich által kezelt kampányban való részvétel díjazását nem hozták nyilvánosságra, de az Adage nevű szaklap információi szerint az összeg 1 millió dollár alatt van. A kampány szeptemberben indul.


Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Kinek a sport, kinek a zene


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!