1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Inkább barátnőiről, mint maradandó zenei produkciójáról híres énekes Justin Timberlake szerepet kap az elsőszámú gyorsétterem kampányában.

Justin Timberlake és Britney Spears viharos kapcsolata sokáig a pletykalapok fő szenzációja volt. A szerelem azonban véget ért, és a hírek szerint az ifjú énekes Cameron Diaz mellett vígasztalódik.

Persze a sztárpartnerek révén szerzett népszerűség se vesszen kárba az énekes a McDonald's reklámjaiba váltja ezt pénzre. A gyorsétteremlánc ugyanis szerződtette új szlogenjének bevezetőkampányához az "I'm Lovin' It"-hez. Az énekes korábban már kapcsolatban volt a McDonald's-szal, egykori együttese az N' Sync fiúzenekar tagjaként szerepeltek a for McDonald's World Children's Day promóciójában.

Omnicom csoporttagjaként működő Heye & Partner, Munich által kezelt kampányban való részvétel díjazását nem hozták nyilvánosságra, de az Adage nevű szaklap információi szerint az összeg 1 millió dollár alatt van. A kampány szeptemberben indul.


Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Kinek a sport, kinek a zene


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!