1p

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Inkább barátnőiről, mint maradandó zenei produkciójáról híres énekes Justin Timberlake szerepet kap az elsőszámú gyorsétterem kampányában.

Justin Timberlake és Britney Spears viharos kapcsolata sokáig a pletykalapok fő szenzációja volt. A szerelem azonban véget ért, és a hírek szerint az ifjú énekes Cameron Diaz mellett vígasztalódik.

Persze a sztárpartnerek révén szerzett népszerűség se vesszen kárba az énekes a McDonald's reklámjaiba váltja ezt pénzre. A gyorsétteremlánc ugyanis szerződtette új szlogenjének bevezetőkampányához az "I'm Lovin' It"-hez. Az énekes korábban már kapcsolatban volt a McDonald's-szal, egykori együttese az N' Sync fiúzenekar tagjaként szerepeltek a for McDonald's World Children's Day promóciójában.

Omnicom csoporttagjaként működő Heye & Partner, Munich által kezelt kampányban való részvétel díjazását nem hozták nyilvánosságra, de az Adage nevű szaklap információi szerint az összeg 1 millió dollár alatt van. A kampány szeptemberben indul.


Kapcsolódó anyagok
Új stratégia, új jelmondat, régi hamburger
Kinek a sport, kinek a zene


LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!