1p

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A felmérés szerint az említett vállalkozásoknak csupán 16 százaléka rendelkezik saját honlappal, így többségük nemhogy nem használja, de nem is ismeri az online értékesítés és marketing ezen formáját.

A témával foglalkozó konferencia célja, hogy segítséget nyújtson a kis- és közepes vállalkozásoknak az elhangzó tanácsok  gyakorlati alkalmazásához.

Wermer András stratégiai tanácsadó, a konferencia egyik előadója szerint sürget az idő. Ahhoz, hogy, a kisvállalkozások talpon tudjanak maradni elengedhetetlen, hogy a cégvezetők megtanulják megtervezni saját stratégiájukat - mondta.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!