1p

A magyarországi mikro- és kisvállalkozásoknak csupán töredéke alkalmaz online marketinget - mondta Soós Viktória, a "Marketingtorta" elnevezésű konferencia egyik szervezője csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

A felmérés szerint az említett vállalkozásoknak csupán 16 százaléka rendelkezik saját honlappal, így többségük nemhogy nem használja, de nem is ismeri az online értékesítés és marketing ezen formáját.

A témával foglalkozó konferencia célja, hogy segítséget nyújtson a kis- és közepes vállalkozásoknak az elhangzó tanácsok  gyakorlati alkalmazásához.

Wermer András stratégiai tanácsadó, a konferencia egyik előadója szerint sürget az idő. Ahhoz, hogy, a kisvállalkozások talpon tudjanak maradni elengedhetetlen, hogy a cégvezetők megtanulják megtervezni saját stratégiájukat - mondta.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!