2p

Az idén várhatóan 35 százalékkal emelkedik a Magyar Online Hirdetési Indexben résztvevő nyolc internetes portfolió reklámbevétele, ami tavaly nettó 3,5 milliárd forint volt - mondta Mester Sándor, az Origo értékesítési igazgatója hétfőn Budapesten sajtótájékoztatón.

A Habostorta, a HáziPatika, az Index.hu, a NapiOnline, a Portfolio.hu, a Ringier Online, a Sanoma Online és a T-Online Origo portfolió az első negyedévben összesen 939,4 millió forintnyi bevételt ért el, ami több mint 70 százalékkal nagyobb összeg, mint az egy évvel korábbi 550,2 millió forint. A nyolcak a hirdetési bevétel mintegy 70 százalékát vonzzák.

A politika és a foci generálja a bevételt

Mester Sándor elmondta: az év elején a politikai hirdetések, most pedig a foci világbajnokságnak köszönhetően nőnek a bázishoz képest jobban a bevételek. Hozzátette: a fejlődésre jellemző, hogy először most májusban az Origo bevétele meghaladta a 200 millió forintot. A cég hirdetési bevétele két évvel korábban haladta meg először a havi 100 millió forintot.

Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője közölte: tavaly ősz óta nagyon gyorsan nőtt az Origót, a Freemailt, a T-Online.hu-t és tinédzsereknek szánt G-portált magában foglaló portfolió egyedi napi látogatóinak száma. A nyári csúcs eddig 1,044 millió látogató volt, míg 2005 novemberében még csak 700 ezer.

Az eseményen közölték, hogy a T-Online Magyarország stratégiai együttműködési szerződést kötött a Blogter.hu-val, s ezzel ez a szervezet lett az Origo hivatalos blogszolgáltatója.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!