A Habostorta, a HáziPatika, az Index.hu, a NapiOnline, a Portfolio.hu, a Ringier Online, a Sanoma Online és a T-Online Origo portfolió az első negyedévben összesen 939,4 millió forintnyi bevételt ért el, ami több mint 70 százalékkal nagyobb összeg, mint az egy évvel korábbi 550,2 millió forint. A nyolcak a hirdetési bevétel mintegy 70 százalékát vonzzák.
A politika és a foci generálja a bevételt
Mester Sándor elmondta: az év elején a politikai hirdetések, most pedig a foci világbajnokságnak köszönhetően nőnek a bázishoz képest jobban a bevételek. Hozzátette: a fejlődésre jellemző, hogy először most májusban az Origo bevétele meghaladta a 200 millió forintot. A cég hirdetési bevétele két évvel korábban haladta meg először a havi 100 millió forintot.
Weyer Balázs, az Origo főszerkesztője közölte: tavaly ősz óta nagyon gyorsan nőtt az Origót, a Freemailt, a T-Online.hu-t és tinédzsereknek szánt G-portált magában foglaló portfolió egyedi napi látogatóinak száma. A nyári csúcs eddig 1,044 millió látogató volt, míg 2005 novemberében még csak 700 ezer.
Az eseményen közölték, hogy a T-Online Magyarország stratégiai együttműködési szerződést kötött a Blogter.hu-val, s ezzel ez a szervezet lett az Origo hivatalos blogszolgáltatója.