1p

2008 végéig áruházainak számát tízre, piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelné a most ötéves Electro World. A születésnapra a lánc kéthetes akcióval készült.

A vállalat elmúlt öt évét a fokozatos terjeszkedés jellemezte. A budaörsi áruház megnyitása után 2002 novemberében Soroksáron, 2003 áprilisában Budakalászon, 2004-ben pedig vidéken is megjelent a Dixons cégcsoport hazai leányvállalata. Az első bevásárlóközponti egységét 2006-ban nyitotta a Camponában, ezzel a lánc üzleteinek alapterülete több mint 30 ezer négyzetméterre nőtt, az éves forgalom pedig meghaladja a 21 milliárd forintot.

A tavaly nyáron kinevezett új menedzsment hosszú távú céljai közt szerepel, hogy jövő év végéig az áruházak jelenlegi számát (hét) tízre, a piaci részesedést pedig 20 százalékra növelje.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!