A vállalat elmúlt öt évét a fokozatos terjeszkedés jellemezte. A budaörsi áruház megnyitása után 2002 novemberében Soroksáron, 2003 áprilisában Budakalászon, 2004-ben pedig vidéken is megjelent a Dixons cégcsoport hazai leányvállalata. Az első bevásárlóközponti egységét 2006-ban nyitotta a Camponában, ezzel a lánc üzleteinek alapterülete több mint 30 ezer négyzetméterre nőtt, az éves forgalom pedig meghaladja a 21 milliárd forintot.
A tavaly nyáron kinevezett új menedzsment hosszú távú céljai közt szerepel, hogy jövő év végéig az áruházak jelenlegi számát (hét) tízre, a piaci részesedést pedig 20 százalékra növelje.
Három üzletet nyitna 2008-ra az Electro World
2008 végéig áruházainak számát tízre, piaci részesedését pedig 20 százalékra szeretné növelné a most ötéves Electro World. A születésnapra a lánc kéthetes akcióval készült.