A szoftverből 2007-es piacra dobása óta már több mint 180 millió darabot adtak el, az általános vélekedés a Vistával kapcsolatban mégis az, hogy lassú és megbízhatatlan - közli a Reuters. Erre a megtépázott imázsra még az Apple "Mac vs. PC" reklámkampánya is rátett egy lapáttal, melyben a PC-ket lassú, kényelmetlen eszközöknek állítják be a gyors, divatos, jól használható Macintosh gépekhez képest.
A Microsoft illetékesei szerint a reklámkampány egy nagyobb szabású program része, amellyel meg kívánják változtatni a felhasználók hozzáállását a Windowshoz. A szoftverfejlesztő számítógépgyártókkal is együttműködik a PC-k Windows operációs rendszerrel nyújtott teljesítményének optimalizálása érdekében.
Háromszázmillió dollárból népszerűsíti a Windows Vistát a Microsoft
Háromszázmillió dolláros marketingkampányba kezdett a Microsoft amerikai szoftvergyártó óriáscég Windows Vista operációs rendszerének népszerűsítésére.