1p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Háromszázmillió dolláros marketingkampányba kezdett a Microsoft amerikai szoftvergyártó óriáscég Windows Vista operációs rendszerének népszerűsítésére.

A szoftverből 2007-es piacra dobása óta már több mint 180 millió darabot adtak el, az általános vélekedés a Vistával kapcsolatban mégis az, hogy lassú és megbízhatatlan - közli a Reuters. Erre a megtépázott imázsra még az Apple "Mac vs. PC" reklámkampánya is rátett egy lapáttal, melyben a PC-ket lassú, kényelmetlen eszközöknek állítják be a gyors, divatos, jól használható Macintosh gépekhez képest.

A Microsoft illetékesei szerint a reklámkampány egy nagyobb szabású program része, amellyel meg kívánják változtatni a felhasználók hozzáállását a Windowshoz. A szoftverfejlesztő számítógépgyártókkal is együttműködik a PC-k Windows operációs rendszerrel nyújtott teljesítményének optimalizálása érdekében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!