1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Háromszázmillió dolláros marketingkampányba kezdett a Microsoft amerikai szoftvergyártó óriáscég Windows Vista operációs rendszerének népszerűsítésére.

A szoftverből 2007-es piacra dobása óta már több mint 180 millió darabot adtak el, az általános vélekedés a Vistával kapcsolatban mégis az, hogy lassú és megbízhatatlan - közli a Reuters. Erre a megtépázott imázsra még az Apple "Mac vs. PC" reklámkampánya is rátett egy lapáttal, melyben a PC-ket lassú, kényelmetlen eszközöknek állítják be a gyors, divatos, jól használható Macintosh gépekhez képest.

A Microsoft illetékesei szerint a reklámkampány egy nagyobb szabású program része, amellyel meg kívánják változtatni a felhasználók hozzáállását a Windowshoz. A szoftverfejlesztő számítógépgyártókkal is együttműködik a PC-k Windows operációs rendszerrel nyújtott teljesítményének optimalizálása érdekében.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!