A DSH ez alkalommal nem írt ki alvállalkozói tendert, az EvoMediára piaci függetlenségéből adódó egyedisége és az ebből származó előnyök miatt esett a Danubius választása.
"Az EvoMedia elsősorban abban különbözik a piacon levő egyéb médiaértékesítőtől, hogy mindenkitől függetlenül működik, nem néhany saját tulajdonú site köré épitjük a portfoliót, hanem igyekszünk tematikusan, minél szélesebb kört lefedni" – mondta el Péli Árpád az online értékesítő cég vezetője.
A klasszikus nagy ügyfelek mellett (ilyenek például a Borsodi, a Procter & Gamble, a Citroen, az Opel, a Chevrolet, a Renault és a Suzuki vagy a T-Mobile) a cég média portfoliója is szerteágazó. Ide tartozik többek között az Expressz Magyarország, a Magyar Televízió Online, az A5.hu, az Arukereso.hu, a Borsonline, a HetiValasz.hu, a Nepszava.hu, a Magyarhirlap.hu, a Teveclub.hu, a Marquard Media és a Zene.hu.