1p

Az előugró internetes hirdetések (pop-up) akkor is generálhatnak forgalmat a reklámozó cég számára, ha a felhasználók nem kattintanak rájuk - derül ki egy friss felmérésből, amit az eMarketer idéz.

Sok szakértő szerint a banneres hirdetések egyre kevésbé hatékonyak, az internetezők körében végzett felmérés azonban másról tanúskodik. Az iProspect felmérése során megkérdezettek csaknem harmada nyilatkozott úgy, hogy rá szokott klikkelni a reklámokra, a bannerek azonban más módon is növelhetik egy vállalat népszerűségét. A válaszolók több mint ötöde rá is keres az adott termékre a világhálón, több mint negyede ellátogat a hirdető cég weboldalára, kilenc százaléka pedig közösségi oldalakon is keres információkat a reklámozott termékről vagy szolgáltatásról.

Az, hogy a felhasználók mekkora hányada vásárol végül a termékből, attól függ, hogy mennyire ismerik a szóban forgó vállalatot vagy szolgáltatást. A terméket ismerők nagyjából harmada, a nem ismerők 14 százaléka vette meg a reklámozás tárgyát a kutatás szerint.

MTI/Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!