1p

Bizakodó a hangulat a fővárosi szállodai körökben, jelezte Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. elnöke azon a tájékoztatón, amelyen a Budapest Winter Invasion (BWI) kampány eddigi eredményeiről számoltak be - írja a Világgazdaság.

A főváros téli vendégforgalmának a fellendítése érdekében tavaly decemberben már második alkalommal elindított akció keretében eltöltött vendégéjszakák száma januárig duplája volt az egy évvel korábbinak, de a februári előzetes adatok és a márciusi foglalások is kedvezően alakulnak.

A BWI-hez - amelynek ideje alatt a csatlakozott hotelekben három éjszaka áráért négyet lehet eltölteni - mintegy nyolcvan szolgáltató kapcsolódott: több mint ötven szálloda, a Budapest Airport, a Malév, autókölcsönzők és egyéb turisztikai szolgáltatók. A kampányra közvetlenül százmillió forint nagyságrendben költöttek, ennek a felét a résztvevők fizették be, a másik felét az MT Zrt. biztosította - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!