A főváros téli vendégforgalmának a fellendítése érdekében tavaly decemberben már második alkalommal elindított akció keretében eltöltött vendégéjszakák száma januárig duplája volt az egy évvel korábbinak, de a februári előzetes adatok és a márciusi foglalások is kedvezően alakulnak.
A BWI-hez - amelynek ideje alatt a csatlakozott hotelekben három éjszaka áráért négyet lehet eltölteni - mintegy nyolcvan szolgáltató kapcsolódott: több mint ötven szálloda, a Budapest Airport, a Malév, autókölcsönzők és egyéb turisztikai szolgáltatók. A kampányra közvetlenül százmillió forint nagyságrendben költöttek, ennek a felét a résztvevők fizették be, a másik felét az MT Zrt. biztosította - számol be a Világgazdaság.
Hatásos volt a Téli Invázió
Bizakodó a hangulat a fővárosi szállodai körökben, jelezte Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. elnöke azon a tájékoztatón, amelyen a Budapest Winter Invasion (BWI) kampány eddigi eredményeiről számoltak be - írja a Világgazdaság.