1p

Bizakodó a hangulat a fővárosi szállodai körökben, jelezte Niklai Ákos, a Magyar Turizmus Zrt. elnöke azon a tájékoztatón, amelyen a Budapest Winter Invasion (BWI) kampány eddigi eredményeiről számoltak be - írja a Világgazdaság.

A főváros téli vendégforgalmának a fellendítése érdekében tavaly decemberben már második alkalommal elindított akció keretében eltöltött vendégéjszakák száma januárig duplája volt az egy évvel korábbinak, de a februári előzetes adatok és a márciusi foglalások is kedvezően alakulnak.

A BWI-hez - amelynek ideje alatt a csatlakozott hotelekben három éjszaka áráért négyet lehet eltölteni - mintegy nyolcvan szolgáltató kapcsolódott: több mint ötven szálloda, a Budapest Airport, a Malév, autókölcsönzők és egyéb turisztikai szolgáltatók. A kampányra közvetlenül százmillió forint nagyságrendben költöttek, ennek a felét a résztvevők fizették be, a másik felét az MT Zrt. biztosította - számol be a Világgazdaság. 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!