4p

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Pozitív fogadtatásra talált a Menedzsment Fórum által rendezett Marketing és PR Vezetők Találkozója. A kommunikációs területek izolálása helyett az integrált módszerek kerülhetnek előtérbe.

Új típusú rendezvénnyel mutatkozott be december elején az immár két éves múltra visszatekintő Menedzsment Fórum Konferenciák. A marketing és PR vezetőket megcélzó zártkörű workshop a szakma hazai prominenseit ültette egy asztalhoz, és vetett fel olyan témákat, melyek a mindennapokban is közös gondolkodás tárgya lehet a két terület vezetői számára. Személyes meghívást követően a résztvevők a hazai top 200 vállalat, és a legnagyobb bankok marketing-, PR vezetői; továbbá a reklám-, PR- és kommunikációs ügynökségek tulajdonosai, ügyvezető igazgatóinak köréből kerültek ki. Az egész napos rendezvényt provokatív témafelvetések, aktuális trendeket bemutató előadások, vitafórumok, és szakmai játékok is színesítették.

A rendezvény céljai között a kapcsolatépítés lehetőségének megteremtése mellett a szervezők azt tűzték ki, hogy közelebb kerüljön a marketingesek és a PR szakemberek gondolkodása, könnyebben megtalálják egymással a közös hangot mind a vállalaton belül, mind a (reklám és PR) ügynökségekkel folytatott munkában. A Menedzsment Fórum hagyományteremtő esemény folytatásán a visszajelzések alapján dolgozik, hogy a jövő évben is lehetőséget tudjon teremteni a szakma vezetőinek találkozójára.

A Marketing és PR Vezetők Találkozója moderátoraként Dr. Nagy Bálintot az International Business School marketing tanszék vezetőjét köszönthettük. A kezdeményezés a Coca-Cola Magyarország főtámogatásával jött létre, mely nem csak bizalmat szavazott a rendezvénynek, hanem szakmai segítséget is nyújtott a program kialakításához.

A sajtó kizárásával lebonyolított rendezvény felütéseként a marketing- és PR vezetők, illetve az ügynökségek illetékesei vitafórum keretén belül mondhatták el a két terület kapcsolatának neuralgikus kérdéseit, ismertették a problémákat és az egymással szembeni elvárásokat.

A Találkozón egy új trend, az élménymarketing is bemutatásra került, olyan előadók tolmácsolásában, mint Sas István, pszichológus, reklámfilmrendező, média szakértő; Dr. Papp-Váry Árpád a Marketing intézetvezető, Budapesti Kommunikációs és Üzleti Főiskola; illetve Lakatos Zsófia, ügyvezető igazgató, Hill&Knowlton.

Egy a megszokottnál eltérő téma is napirendre került, ahol egy HR vezető szemével láthatta meg a hallgatóság a szakmát. A szakma kihívásait és a legújabb amerikai trendeket egy próba interjú keretén belül mutatta be Nagy Annamária, Mars Magyarország igazgatója. A programpontot egy újabb beszélgetés követte, ahol eredményes végzős diákok megnyilvánulásait hallgathatták meg a szakmai jövőről. A jövő szakemberei bizonyítottak, igenis lesz helyük a szakmában.

A rendezvényen a social média marketing evolúciójáról is halhatott a közönség nem csupán egy előadás, hanem több esettanulmány bemutatásával is Soós Gergely, a Neo Interactive tulajdonosának, ügyvezető igazgatójának tolmácsolásában.

A felvillanyozta a résztvevőket a CSR megítélésének és használatának értékelése. A vitaindító előadásában a téma egyik legismertebb hazai szakértője, Radácsi László Ph.D., a Braun & Partners CSR management ügyvezetője kérdőjelezte meg, hogy amit ma sokan CSR-ként azonosítanak, az tartalmában is az elnevezést fedi-e. Majd a résztvevőkkel közösen próbálták megtalálni azokat a pontokat, melyekkel a társadalmilag felelős vállalati viselkedés vonzóvá tehető egy marketinges, PR-es számára.

A rendezvényt szakmai játék zárta, ahol Herendi Gábor játékmester segítségével sikerült egy kellemes hangulat mellett még közelebb hozni a szakemberek gondolkodását.

Összegzésként a résztvevők egyetértettek abban, hogy hatékony eredmények integrált marketingkommunikációval érhetők el, így a jövőben a két terület gazdáinak még szorosabb együttműködése várható.

A jóhangulatú eseménynek a négycsillagos NH Budapest hotel adott otthont, a résztvevők megajándékozásáról a World Class, a Mont Blanc, a Symantec, az Escada, a Capricorn Műhely, a Feldobox, a Royal Clinics, az Opera, az ISIS Day Spa, a Monarchia Matt International, a Zwack és a PCP Promotions gondoskodott.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!