1p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy most közzétett kutatás szerint az elmúlt években növekedett a direct mail hirdetésekre válaszolók aránya.

A Vertis piackutató cég 2003-as Customer Focus tanulmánya szerint Amerikában az elmúlt két évben - 12 százalékkal nőve - 46 százalékos lett a direkt levelekre válaszolók aránya.

Az átlagnál is jobb az úgynevezett baby boom nemzedéken (1956-64 között születettek) belül ez az arány, ahol eléri a 49 százalékot.

A válaszok ellenére azonban a DM-ek nem feltétlen teszik boldoggá a címzetteket az amerikai fogyasztók 31 százalékát kifejezetten idegesíti ez a reklámfajta.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!