1p

A Microsoft bejelentette, hogy nagyjából hatmilliárd dollárért megvásárolja az aQuantive Inc. internetes reklámcéget.

A bejelentésre egy nappal azután került sor, hogy a WPP Group PLC, a világ második legnagyobb reklám- és marketing konglomerátuma bejelentette: 649 millió dollárért felvásárolná a 24/7 Real Media Inc. internetes reklámcéget. Korábban úgy gondolták, hogy a Microsoft tehet árajánlatot a 24/7 vállalatra - közölte az AP.

A múlt hónapban a Google hozta nyilvánosságra, hogy megvásárolja

a hasonló profilú Double Click Inc.-t

3,1 milliárd dollárért, a Yahoo pedig a magánkézben lévő Right Media Inc.-t szerzi meg 680 millió dollárért.

A Microsoft-felvásárlás lezárására várhatóan 2008 első félévében kerül sor. Az akvizíció feltehetőleg nem befolyásolja jelentősen a cég éves pénzügyi jelentését.

Az aQuantive - amelynek jelenleg 2600 munkatársa van - Seattle-ben folytatja működését mint a Microsoft internetszolgáltató cége. A vállalat 2006-ban 54 millió dollár profitról számolt be 442,2 millió dolláros értékesítés mellett.


Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!