A listaáron 6,3 milliárd dolláros (908 milliárd forint) rendelést 2011 és 2015 között kell teljesítenie a Boeingnek, amellyel Kína legnagyobb nemzetközi légitársasága a 2007-es kapacitásához képest 35 százalékkal fog növekedni.
"Ezek az utasszállító gépek üzemanyag felhasználás szempontjáról kategóriájukban a leghatékonyabbak - mondta Kung Tung, az Air China elnöke.
A légitársaság a gépek árát a vállalat nyereségéből, bankkölcsönökből és más pénzügyi forrásokból kívánja fedezni.
Az Air China a múlt hónapban jelentette be, hogy az Airbustól 3,82 milliárd dollár (550 millió forint) értékben összesen húsz A330-as utasszállítógépet kíván vásárolni. A 2011 és 2014 között szállítandó gépek 16,5 százalékkal növelik a vállalat kapacitását.
A légitársaság utasainak száma a múlt hónapban 7,5 százalékkal csökkent, évi 2,67 millióra, a kihasználtsága öt százalékponttal, 72,5 százalékra esett vissza.
Az Air China szerint a csökkenés részben a májusi szecsuani földrengéssel, illetve az olimpiai játékok közeledtével bevezetett szigorúbb biztonsági intézkedésekkel magyarázható.