A reklámcég 64,9 millió dolláros nettó veszteségről számolt be az első félévben, amely következtében az Euro RSCG Worldwide is kényetelen lesz átértékelni eredményterveit. Az operatív bevételek 41 százalékkal, a teljes forgalom pedig 19 százalékkal lett alacsonyabb az egy évvel korábbiakhoz képest.
A vállalat az eredmények közzétételével egyidőben hozta nyílvánosságra reorganizációs tervét, amely szerint világszerte a létszám 4,3 százalékát építik le, amely 750 főt érint. Bezárnak továbbá 20 irodát a leggyengébben teljesítők közül.
Havas: nem mennek jól a dolgok
Az öt legnagyobb reklám- és média-ügynökség között nyílvántartott Euro RSCG Worldwide zászlóshajója a Havas igen gyenge időszakot tudhat maga mögött. A cégnél az eredményesség javítása érdekében drasztikus lépésekre készülnek.