A legtöbbet, havonta 75 eurót Liechtensteinben költenek, illetve 65 eurót Türkmenisztánban. A legnagyobb mértékű a mobilpenetráció Litvániában, 170 százalék, a második Luxemburg, majd Katar, Olaszország és Görögország következik.
A leggyorsabban bővülő piac Kína és India, a két országban az idén várhatóan 68, illetve 66 millióval növekszik a mobilügyfelek száma. A harmadik leggyorsabban bővülő piac Pakisztán, itt 25 milliós növekedés várható. Az Egyesült Államokban 21 millióval, Indonéziában 19 millióval, Oroszországban 17 millióval, Brazíliában 12 millióan bővülhet az idén a mobilozók köre.
Tavaly a készülékek értékesítése először haladta meg az egymilliárdot, ennek negyven százaléka az ázsiai-csendes-óceáni térségre jutott. Az eladások 2011-re elérik az 1,3 milliárdot.
A kereslet elsősorban a kamerával, illetve különböző multimédiás lehetőségekkel ellátott készülékek iránt növekszik: az előrejelzések szerint 2011-ben a forgalomban lévő készülékek 80 százalékában lesz kamera, és 55 százaléka lesz alkalmas zenei lejátszásra.