A cég pénzjutalommal igyekszik serkenteni a viszonteladókat, hogy ellensúlyozza a kedvezőtlen értékesítési mutatókat. A cég a 2006-os év hasonló időszakához képest idén eddig 9,4 százalékkal kevesebb autót forgalmazott.
A társaság azzal bátorítja a kereskedőket, hogy minden eladott kocsi után 250 dollárt fizet az értékesítőknek. A Buick, a Pontiac és a GMC gyártási részleg így akarja vonzóbbá tenni a járműveket, továbbá a Chevrolet és a Saturn is hasonló ösztönzőkhöz folyamodik.
A vállalat a viszonteladói jutalmak mellett a vevőknek nyújtott közvetlen kedvezményekkel is igyekszik útját állni az eladások csökkenésének. A detroiti vállalat - amelynek részvényei idén 2,4 százalékkal estek a New York-i tőzsdén - például ötéves futamidejű kamatmentes kölcsönt és akár négyezer dolláros vásárlói visszatérítést kínál kisteherautók vásárlása esetén, amelyekből idén 16,2 millió fogyott, ami 9 éve a legalacsonyabb mutató.