1p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A General Motors (GM) amerikai autógyártó továbbra is védekezni kényszerül az ázsiai versenytársakkal, elsősorban a Toyotával szemben; hazai piaci részesedése az egy évvel ezelőtti 27,2 százalékhoz képest idén augusztusra 24,1 százalékra csökkent.

A cég pénzjutalommal igyekszik serkenteni a viszonteladókat, hogy ellensúlyozza a kedvezőtlen értékesítési mutatókat. A cég a 2006-os év hasonló időszakához képest idén eddig 9,4 százalékkal kevesebb autót forgalmazott.

A társaság azzal bátorítja a kereskedőket, hogy minden eladott kocsi után 250 dollárt fizet az értékesítőknek. A Buick, a Pontiac és a GMC gyártási részleg így akarja vonzóbbá tenni a járműveket, továbbá a Chevrolet és a Saturn is hasonló ösztönzőkhöz folyamodik.

A vállalat a viszonteladói jutalmak mellett a vevőknek nyújtott közvetlen kedvezményekkel is igyekszik útját állni az eladások csökkenésének. A detroiti vállalat - amelynek részvényei idén 2,4 százalékkal estek a New York-i tőzsdén - például ötéves futamidejű kamatmentes kölcsönt és akár négyezer dolláros vásárlói visszatérítést kínál kisteherautók vásárlása esetén, amelyekből idén 16,2 millió fogyott, ami 9 éve a legalacsonyabb mutató.

MTI/Menedzsment Fórum


AJÁNLOTT VIDEÓK

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!