2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Növelte részesedését az enyhén csökkenő magyar gépjárműpiacon az amerikai General Motors (GM) az első negyedévben, elérve a 16,3 százalékot - tájékoztatta a GM Southeast Europe az MTI-t.

Az eredmény főleg a "volumenmárkák" sikerének köszönhető - ismerteti a közlemény: az Opel a múlt év azonos időszakához viszonyítva 2,5 százalékkal növelte részesedését, elérve az 5 111-es darabszámot. A Chevrolet esetében a növekedés még nagyobb: 20,7 százalékkal több talált gazdára, mint 2007 hasonló időszakában, összesen 2 114 darab, ami 4,7 százalékos piaci részesedésnek felel meg.

Opel személygépkocsiból és terepjáróból 2007-ben 20 149 darab kelt el, 6,3 százalékkal kevesebb, mint 2006-ban, piaci részesedése 11,4 százalék volt. Chevrolet-ből 7 881 darab fogyott, ami csaknem 9 százalékos visszaesés volt, ez 4,5 százalékot jelentett a piacból.

A GM Europe ugyanakkor az idei első negyedévben rekord eredményről, 572 137 eladott autóról számol be. A vállalat piaci részesedése Európában elérte a 9,6 százalékot.

A jelentős lépések között sorolják fel, hogy a Chevrolet Europe első negyedévi értékesítése 30 százalékkal nőtt, piaci részesedése 2,2 százalékra emelkedett. Eközben a GM oroszországi eladásai 78 százalékkal nőttek, ami márkánként eltérő teljesítményt takar: a Chevrolet értékesítése 60 százalékkal nőtt, az Opelé 150-nel, a Saabé 75-tel, a Cadillac és Hummer-eladások pedig 61-gyel.

A Cadillac európai értékesítése 13 százalékkal emelkedett  ugyanezen a piacon a Hummer 59 százalékos növekedést ért el az előző év első negyedévéhez képest.

MTI/Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!