Az eredmény főleg a "volumenmárkák" sikerének köszönhető - ismerteti a közlemény: az Opel a múlt év azonos időszakához viszonyítva 2,5 százalékkal növelte részesedését, elérve az 5 111-es darabszámot. A Chevrolet esetében a növekedés még nagyobb: 20,7 százalékkal több talált gazdára, mint 2007 hasonló időszakában, összesen 2 114 darab, ami 4,7 százalékos piaci részesedésnek felel meg.
Opel személygépkocsiból és terepjáróból 2007-ben 20 149 darab kelt el, 6,3 százalékkal kevesebb, mint 2006-ban, piaci részesedése 11,4 százalék volt. Chevrolet-ből 7 881 darab fogyott, ami csaknem 9 százalékos visszaesés volt, ez 4,5 százalékot jelentett a piacból.
A GM Europe ugyanakkor az idei első negyedévben rekord eredményről, 572 137 eladott autóról számol be. A vállalat piaci részesedése Európában elérte a 9,6 százalékot.
A jelentős lépések között sorolják fel, hogy a Chevrolet Europe első negyedévi értékesítése 30 százalékkal nőtt, piaci részesedése 2,2 százalékra emelkedett. Eközben a GM oroszországi eladásai 78 százalékkal nőttek, ami márkánként eltérő teljesítményt takar: a Chevrolet értékesítése 60 százalékkal nőtt, az Opelé 150-nel, a Saabé 75-tel, a Cadillac és Hummer-eladások pedig 61-gyel.
A Cadillac európai értékesítése 13 százalékkal emelkedett ugyanezen a piacon a Hummer 59 százalékos növekedést ért el az előző év első negyedévéhez képest.