A hálózat terjeszkedése azonban az első 20 saját egység megnyitásával sem ér véget, az ügyvezető tervei szerint ezt követően – akár már a következő esztendő közepén – elkezdenék egy franchise-rendszer kiépítését.
Yaniv David jelezte: a franchise-partnereket terhelné a magas színvonalú, egységes arculatú patikák kialakításának egyszeri költsége, és emellett természetesen franchise-díjat is fizetnének a Super-Pharma márkanév tulajdonosának, vagyis az Infobanner.hu-nak.
Az ügyvezető hozzátette: úgy véli, a patikusok körében lesz igény a hálózathoz való csatlakozásra, ugyanis a patikaliberalizáció óta folyamatosan élesedik a verseny a piacon, ahol az egyedülálló gyógyszertárak egyre nehezebben élnek meg. Egy patikaláncnak ugyanakkor jóval nagyobb az alkuereje, így esetenként alacsonyabb árakat, nagyobb kedvezményeket tud kiharcolni a beszállítóknál.
A Super-Pharma a franchise-rendszer kialakítását követően is szeretne saját tulajdonban lévő gyógyszertárakat nyitni. Yaniv David elmondta: kizárólagos megállapodásuk van egy céggel, amely a következő években több bevásárlóközpontot is épít országszerte. A nemrégiben aláírt szándéknyilatkozat szerint ezekben a plázákban kizárólag a Super-Pharma nyithat patikákat. Amennyiben minden jól halad, négy esztendőn belül a hálózat akár 50 egységet is számlálhat, írja a Világgazdaság.