1p

A hazai reklám- és kommunikációs szakma a Magyar Reklámszövetség vezetésével idén október 8. és 12. között rendezi meg a harmadik Reklámhetet, mely a Reklámpapi...Etetés? címet kapta.

A fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha "meg akarják őket etetni". Ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

A harmadik Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők.

Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!