A fogyasztók egyre válogatósabbak, egyre érzékenyebbek arra, ha "meg akarják őket etetni". Ezért egyre fontosabb, hogy a szakma és a nagyközönség találkozzon, megértsék egymás szándékait, igényeit, és közösen egy mindenki számára fogyasztható reklámkultúrát alakítsanak ki - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
A harmadik Reklámhét Budapest mellett hat vidéki nagyvárosban igyekszik ingyenes rendezvénysorozattal közelebb hozni egymáshoz a reklámok készítőit és fogyasztóit: Debrecenben, Győrött, Pécsett, Szegeden, Székesfehérváron és Tatabányán egyaránt találnak programot az érdeklődők.
Az előadások között szerepel a reklámpszichológiától kezdve, az ügynökségi életet bemutató, a szakmai elhelyezkedési lehetőségeket latolgató beszélgetésen át az élő BTL-tenderig vagy a digitális délutánig mindenféle reklámmal kapcsolatos téma.