2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

A magyar jelleget hangsúlyozó tévé- és rádióreklámok részaránya 3,8 százalékra nőtt a megelőző negyedévhez képest – derül ki a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) legfrissebb tanulmányából, amely a 2012 harmadik negyedévében újonnan közzétett reklámszpotokat vizsgálta.

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság negyedévente rendszeresen elemzi a tévékben, rádiókban újonnan, első alkalommal megjelentett reklámok jellemzőit. A legfrissebb, 2012 harmadik negyedévét vizsgáló jelentést legutóbbi ülésén fogadta el a Médiatanács.

A jelentésből a Médiatanács-blog kiemelte a 10 legérdekesebb tényt.

  1. A vizsgált negyedévben 2072 új reklámszpotot adtak közre: 904 tévéset és 1168 rádiósat.
  2. A felnőtteknek szóló tévéreklámok között nagyobb mértékben használják az animációt (71%), mint a gyermekeket célzó hirdetésekben (55%).
  3. Egy elszánt és csatornákat váltogatni kész rádiózó akár 51 új reklámot is hallhatott egy nap alatt.
  4. Kevés a kifejezetten a gyerekeket célzó új tévéreklám, és még ez az arány is csökken: 2012. első három negyedévében rendre 2,7 százalék, 1,4 százalék, illetve 1,2 százalék. Közel felük azonban egészségtelen terméket népszerűsít.
  5. A hazai termékek reklámmegjelenéseinek aránya folyamatosan nőtt: 2012. első három negyedévében rendre 3,3 százalék, 3,5 százalék, illetve 3,8 százalék.

  6. Folytatódott a közszolgálati televíziók erősödése: 2012. első három negyedévében rendre 16,5 százalék, 23,2 százalék, illetve 23,8 százalék (az RTL Klub és a TV2 eredményei 21-23 százalék között mozogtak).
  7. Az új reklámok feltűnésére leginkább hétfő reggel 6 és 8 óra között számíthatunk.
  8. Ha garantált nyereményt ígérő friss reklámról szeretnénk értesülni, érdemesebb rádiózni, mint tévézni.
  9. Az új hirdetések 8 százalékában jelent meg valamilyen közismert személy, leginkább Kabos Gyula vagy a Dumaszínház képviselői, de ha magyar termékről van szó, az arány már 40 százalék.
  10. A háztartási cikkek tévészpotjainak mindössze 7,5 százaléka szól kifejezetten a nőkhöz.

mfor.hu

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!