2p

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Szakértők véleménye szerint az elektronikus kiskereskedelem a jövőben egyre jobban elszakad a PC-alapú internettől. Ennek megfelelőn a marketingeseknek is több csatornán, más-más formában kell eljuttatni üzenetüket a vásárlókhoz.

Mobil telefon - Nagy ígéret, szegényes valóság

A mobil telefon szédítő karrierje során máris messze túljutott a hordozható telefon funkción. A szinkron hangátvitel mellett az aszinkron beszéd- és szövegátvitel, valamint a helyfüggő üzenetek kínálnak további lehetőségeket.

A mobil telefon, mint kereskedelmi csatorna lehetőségeit ugyanakkor erősen behatárolja a kis méretű, korlátozott adatmennyiséget kiírni képes kijelző, a nehézkes adatbevitel és a mobil internetezéskor jelentkező hosszú válaszidő.

A mobil telefon a felhasználó egyszerű, egyértelmű azonosíthatósága miatt kiválóan alkalmas viszont kisösszegű , automatikus kifizetések (italautomata, parkolóóra, vasútjegy) lebonyolítására.

A WAP bevezetése kapcsán a Gartner számos országban vizsgálta a mobil hirdetések lehetséges fogadtatását. Míg a legtöbb megkérdezett elkerülhetetlennek tartotta ezek felbukkanását, a többség egyetértett abban, hogy a mobil hirdetéseket csak mértékkel, személyre szabhatóan, az érintettek beleegyezését kérve (opt-in) szabad alkalmazni.

Miközben a mobil marketing lehetősége technikailag adott, széleskörű elterjedése az
m-commerce általánossá válása után várható. A leggyorsabb áttörés a micropayment területén valószínű. (A micropayment természetesen csak akkor működhet, ha a tranzakciós díj nem haladja meg a vásárlás költségét.)
A mobil marketing sikerének is feltétele a személyiségi jogok sérthetetlenségének garantálása. Ezen felül a kereskedőknek olyan plusz szolgáltatásokat kell nyújtaniuk, amelyek a vásárlók számára kellőképpen vonzóvá teszik a mobiltelefonnal való vásárlást.

A hibrid marketing és eladás egyaránt figyelembe veszi az egyes platformok erősségeit és gyengeségeit. A marketingesek ahelyett, hogy egyetlen platformot választanák termékük, szolgáltatásuk számára, a hibrid megoldást alkalmazva valamennyi platform erős pontjaira építhetnek.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!