Az elemzőcég vezérigazgatója, Steve King szerint az amerikai elnökválasztás, a pekingi olimpiai játékok és a labdarúgó Európa-bajnokság fogja a következő évben a reklámipart előrelendíteni - közli az AP.
A szakemberek 6,7 százalékos összesített reklámpiaci költést prognosztizálnak 2008-ra, ami gyorsulásnak számít a 2007-es 5,3 százalékos adathoz képest. A legerősebb növekedés a fejlődő piacokon, vagyis Kelet- és Közép-Európában, valamint Ázsiában (Japánt nem számítva) tapasztalható.
Hirdetések: beelőzi az internet a rádiót
Megelőzi az internetes hirdetések globális reklámtortából való részesedése a rádiósokét jövőre - derül ki a ZenithOptimedia friss elemzéséből. A reklámokra fordított összeg 9,4 százalékát fogják kitenni az online hirdetések, a rádió részesedése pedig 8,2-ről 7,9 százalékra zsugorodik 2008-ban.