1p

Megelőzi az internetes hirdetések globális reklámtortából való részesedése a rádiósokét jövőre - derül ki a ZenithOptimedia friss elemzéséből. A reklámokra fordított összeg 9,4 százalékát fogják kitenni az online hirdetések, a rádió részesedése pedig 8,2-ről 7,9 százalékra zsugorodik 2008-ban.

Az elemzőcég vezérigazgatója, Steve King szerint az amerikai elnökválasztás, a pekingi olimpiai játékok és a labdarúgó Európa-bajnokság fogja a következő évben a reklámipart előrelendíteni - közli az AP.

A szakemberek 6,7 százalékos összesített reklámpiaci költést prognosztizálnak 2008-ra, ami gyorsulásnak számít a 2007-es 5,3 százalékos adathoz képest. A legerősebb növekedés a fejlődő piacokon, vagyis Kelet- és Közép-Európában, valamint Ázsiában (Japánt nem számítva) tapasztalható.

Menedzsment Fórum 

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!