1p

Céges logók tűnhetnek fel a jövőben előttünk a holdra pillantva, amennyiben egy amerikai cég sikeresen tudja értékesíteni új ötletét.

46500 dollár lehet a legolcsóbb megjelenés a holdon, legalább is egy Utah állambeli társaság ajánlata alapján. A cég nem kevesebbet ajánl mindezért, hogy céges logókat, illetve domain neveket rajzolnak a hold felszínére.

A technológia lényege állítólag azon alapul, hogy a holdra juttatott robotok az égitest porába írják a hirdető üzenetét, amely a légkör hiánya miatt tartósan megmarad. Az ötletgazda David Kent Jones azt ígéri, hogy a holdra írt üzeneteket olyan méretűek lesznek, amely a Földről szabad szemmel is jól látható lesz.

A Moon Publicity nevű társaság a holdat 44 régióra osztotta, és az érdeklődő vállalatok az itt történő megjelenésre licitálhatnak. Az első reklámok megjelenéséről még nincs információ, ám az Apollo 11 holdra szállásának 40. évfordulója kapcsán az abszurd ötlet is médianyilvánosságot kapott.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!