2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Forrester Research vizsgálata szerint csaknem megegyezik a fogyasztóknak az egyes internetes szolgáltatókba (ISP) vetett bizalmi indexe.

A Yahoo! és az AOL nyerte el leginkább az internetezők bizalmát, egy 1-től 5-ig tartó listán 4,19-es értéket értek el, az EartLink 4,18 pontot. A nagyobb szolgáltatók közül az MSN maradt le, 4,08 ponttal, a United Online 4,01 ponttal, a sereghajtó pedig a Microsoft, 3,98-as értékkel.

Hogy a Microsoft érdekeltségébe tartozó MSN-nek jobb a megítélése, mint magának a szoftvercégnek, a Microsoft iránti bizalmatlanságot bizonyítja. A képet árnyalja, hogy az MSN-t az internetezők 21 százaléka, míg a Microsoft ISP-t 42 százalékuk használja, ez utóbbi egyben a legelterjedtebb. A Yahoo! a második leggyakoribb Internet szolgáltató, 34 százalékos értékkel.

A Forrester vizsgálta az egyes brandek ismertségét is. 2003 októberében a legszélesebb körben ismert márkanevek a Microsoft, (87 százalék), Yahoo! (85 százalék), AOL (84 százalék). Kevesebben ismerték fel az EarthLinket (87 százalék), az MSN-t (83 százalék), a legkevésbé ismert név pedig az Internet szolgáltatói piacon az United Online-t (38 százalék).

A 2001-es eredményekkel összehasonlítva a fogyasztók bizalmi indexe csak töredék százalékokkal módosult. Az AOL megítélése módosult a leginkább, -0,1 ponttal csökkent a neki szavazott bizalom értéke - mutatta ki a Forrester Research.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!