2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A Hungexpon zajló kiállítások, a Mazda 3, a Natuzzi bútorainak és a Reckitt Benckiser bőrfertőtlenítő-szerének kampányát szervezi a Partners J. Walter Thompson.

A Partners J. Walter Thompson továbbra is folyamatosan készíti Hungexpo kiállítások reklámanyagait. A "Miért jön ide a medve?" headline alatt futó hirdetés a Hó-Showra csábítja a téli sportok szerelmeseit. A kampány rádió-, sajtó- és citylight hirdetéseit szórólapok egészítik ki. Október közepétől november 7-ig fut a C+D Haditechnika kiállítás kampánya, amely a haditechnikában dolgozó illetve hobbi szinten érdeklődő embereket célozza meg. A kampányhoz készült sajtóhirdetések fősora: Vegye (úti)célba a Haditechnika kiállítást. Mindkét kampány médiatervezője és -vásárlója a MindShare volt.

Októbertől decemberig látható az új Mazda 3 bevezető kampánya, amely azokat célozza meg, akik kedvelik a dinamikus autókat, ugyanakkor a biztonságot is fontosnak tartják. A "Minek a koffein, amikor itt az adrenalin?" szlogen alatt futó TV- és sajtóhirdetések valamint óriásplakátok üzenete: "Bízza magát az autó nyújtotta lendületre." A kampány kreatív anyagait a Partners J. Walter Thompson jegyzi, a médiatervezési és -vásárlási feladatokat a MindShare végezte.

Október elején kezdődött és november 15-ig tart a Natuzzi új bútorait és a megvásárolt bútorok mellé ajándékként adott kiegészítőket - asztal, lámpa vagy szőnyeg - népszerűsítő kampány. Az "Új Natuzzi kollekció: kanapék meglepetéssel" headline alatt futó sajtó és indoor hirdetések kreatív koncepcióját a Partners J. Walter Thompson készítette, a médiavásárlási feladatokat a StarMedia végezte.

A Reckitt Benckiser Kft. október végétől 30 másodperces TV reklámmal támogatja új termékét, a Dettol bőrfertőtlenítőszert. A Dettol 1933-as bevezetése óta a cég egyik sikerterméke a világ több országában, egyebek mellett Nagy-Britanniában, Ausztráliában, Kínában, az Egyesült Államokban, a Dél-Afrikai Köztársaságban és több távol-keleti országban. A kampány célja az ismertség megteremtése mellett a termék használatának megismertetése a célcsoporttal - elsősorban a családjukat, gyermeküket óvó édesanyákkal. Az üzenetet - megnyugtató védelem - a "Dettol. 100 százalékos védelem a családnak." szlogen támasztja alá. A TV-kampányt sajtómegjelenések is támogatják. A kreatív anyagok a Partners J. Walter Thompson munkája, a médiavásárló és tervező a Mediaedge:cia volt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!