2p

Hol éri a magyar gazdaságot a globális recesszió?
Lehet idén is költségvetési osztogatás? Bóvliba vágják Magyarországot?

Online Klasszis Klub élőben László Csabával!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. május 7. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Hungexpon zajló kiállítások, a Mazda 3, a Natuzzi bútorainak és a Reckitt Benckiser bőrfertőtlenítő-szerének kampányát szervezi a Partners J. Walter Thompson.

A Partners J. Walter Thompson továbbra is folyamatosan készíti Hungexpo kiállítások reklámanyagait. A "Miért jön ide a medve?" headline alatt futó hirdetés a Hó-Showra csábítja a téli sportok szerelmeseit. A kampány rádió-, sajtó- és citylight hirdetéseit szórólapok egészítik ki. Október közepétől november 7-ig fut a C+D Haditechnika kiállítás kampánya, amely a haditechnikában dolgozó illetve hobbi szinten érdeklődő embereket célozza meg. A kampányhoz készült sajtóhirdetések fősora: Vegye (úti)célba a Haditechnika kiállítást. Mindkét kampány médiatervezője és -vásárlója a MindShare volt.

Októbertől decemberig látható az új Mazda 3 bevezető kampánya, amely azokat célozza meg, akik kedvelik a dinamikus autókat, ugyanakkor a biztonságot is fontosnak tartják. A "Minek a koffein, amikor itt az adrenalin?" szlogen alatt futó TV- és sajtóhirdetések valamint óriásplakátok üzenete: "Bízza magát az autó nyújtotta lendületre." A kampány kreatív anyagait a Partners J. Walter Thompson jegyzi, a médiatervezési és -vásárlási feladatokat a MindShare végezte.

Október elején kezdődött és november 15-ig tart a Natuzzi új bútorait és a megvásárolt bútorok mellé ajándékként adott kiegészítőket - asztal, lámpa vagy szőnyeg - népszerűsítő kampány. Az "Új Natuzzi kollekció: kanapék meglepetéssel" headline alatt futó sajtó és indoor hirdetések kreatív koncepcióját a Partners J. Walter Thompson készítette, a médiavásárlási feladatokat a StarMedia végezte.

A Reckitt Benckiser Kft. október végétől 30 másodperces TV reklámmal támogatja új termékét, a Dettol bőrfertőtlenítőszert. A Dettol 1933-as bevezetése óta a cég egyik sikerterméke a világ több országában, egyebek mellett Nagy-Britanniában, Ausztráliában, Kínában, az Egyesült Államokban, a Dél-Afrikai Köztársaságban és több távol-keleti országban. A kampány célja az ismertség megteremtése mellett a termék használatának megismertetése a célcsoporttal - elsősorban a családjukat, gyermeküket óvó édesanyákkal. Az üzenetet - megnyugtató védelem - a "Dettol. 100 százalékos védelem a családnak." szlogen támasztja alá. A TV-kampányt sajtómegjelenések is támogatják. A kreatív anyagok a Partners J. Walter Thompson munkája, a médiavásárló és tervező a Mediaedge:cia volt.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!