A levél zárása
Mivel pontos adatokat sem a küldő, sem a levél elején nem adtunk meg "magunkról" a levél záró részében ne feledkezzünk meg erről. Mivel olyan listára küldjük az üzeneteinket, amelyeken előzetes hozzájárulásukat megadók szerepelnek, ezért a bennük ébreszthető bizalom miatt ez is a levél egyik fontos része. Amennyiben korábban nem a cég nevét használtuk mint brandet (például a küldő, vagy a tárgy rovatban), akkor az érintett márkáról se feledkezzünk meg, szerepeltessük azt is a levél befejező részében.
Általános érvényű tanács, hogy a személyre szabás során figyelembe kell venni a célcsoportunk igényeit. Fontos kérdés, hogy megfelelő minőségű címlistával dolgozzunk igaz ez annak feldolgozottságára és tartalmára is. A copywriter a számunkra legfontosabb célközönségnek "címezve" fogalmazza meg az üzenet szövegét. Ezután lehet szó csak a perszonalizálásról. A személyre szabásnál persze nem szabad szem elől téveszteni, hogy a több tízezer címzett számára eljuttatott küldeményeket nem lehet egyénenként lebontva megszemélyesíteni. Piackutatással megfelelően összeállított csoportoknak azonban már sikeresen útjára indíthatjuk a kampányunk üzenetét.
Hogy célba érjenek az üzeneteink
Az online marketing, mint a jól célzott hirdetések élnek a köztudatban. Ennek leginkább targetálható válfaja a szakemberek szerint az e-mail marketing. Ez a módszer, amely véletlen sem keverendő össze a spam küldéssel azonban számos buktatót rejt magában. Az alábbiakban néhány ötletet kínálunk annak érdekében, hogy üzeneteink célt érjenek.