2p

Az online marketing, mint a jól célzott hirdetések élnek a köztudatban. Ennek leginkább targetálható válfaja a szakemberek szerint az e-mail marketing. Ez a módszer, amely véletlen sem keverendő össze a spam küldéssel azonban számos buktatót rejt magában. Az alábbiakban néhány ötletet kínálunk annak érdekében, hogy üzeneteink célt érjenek.

A levél zárása

Mivel pontos adatokat sem a küldő, sem a levél elején nem adtunk meg "magunkról" a levél záró részében ne feledkezzünk meg erről. Mivel olyan listára küldjük az üzeneteinket, amelyeken előzetes hozzájárulásukat megadók szerepelnek, ezért a bennük ébreszthető bizalom miatt ez is a levél egyik fontos része. Amennyiben korábban nem a cég nevét használtuk mint brandet (például a küldő, vagy a tárgy rovatban), akkor az érintett márkáról se feledkezzünk meg, szerepeltessük azt is a levél befejező részében.

Általános érvényű tanács, hogy a személyre szabás során figyelembe kell venni a célcsoportunk igényeit. Fontos kérdés, hogy megfelelő minőségű címlistával dolgozzunk igaz ez annak feldolgozottságára és tartalmára is. A copywriter a számunkra legfontosabb célközönségnek "címezve" fogalmazza meg az üzenet szövegét. Ezután lehet szó csak a perszonalizálásról. A személyre szabásnál persze nem szabad szem elől téveszteni, hogy a több tízezer címzett számára eljuttatott küldeményeket nem lehet egyénenként lebontva megszemélyesíteni. Piackutatással megfelelően összeállított csoportoknak azonban már sikeresen útjára indíthatjuk a kampányunk üzenetét.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!