TÁMOGASSA A FÜGGETLEN, MINŐSÉGI ÚJSÁGÍRÁST, TÁMOGASSON MINKET!
Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


		
	

Lassanként véget ér az első felvonás. A vállalatok, intézmények kiépítették hadállásaikat a weben. A kérdés csak, mi történjen ezután?

A vállalati honlapok leggyakoribb hibája, hogy hiányzik a kommunikáció célcsoportjának meghatározása. Bár a legtöbb honlap (elvileg) több csoportot is célba vesz (pl. vásárlók, partnerek, befektetők, munkavállalók) sokszor találkozni az egy-egy csoportnak szóló információk zavaró összekeverésének. (Az off-line kommunikációban ez ismeretlen helyzet, hiszen ott a vállalatok külön-külön közelítik meg az egyes csoportokat.) Azoknál a honlapoknál, ahol világosan kirajzolódnak a célcsoportok, általában a megfelelő kategóriák kiválasztásával szelektálni a rendelkezésre álló információk között. Ez azt jelenti, hogy ugyanaz az információ áll a különböző csoportok rendelkezésére, melyből azok "önkiszolgálással" válogathatnak. Igen ritka az a megoldás, mely valóban külön "bejáratot" biztosítana a különböző csoportok számára. Különösen figyelemreméltó ez a megoldás, mivel az információ dinamikus alakításával hatékonyabbá teheti a kommunikációt.

Még azoknál a vállalatoknál is, ahol nem informatikai, hanem kommunikációs szakemberekre bízzák a vállalati honlap elkészítését gyakori probléma, hogy az szinte teljes egészében az off-line kommunikációs modellek átültetésén alapul. Az ilyen weboldalak egyik legjellemzőbb tulajdonsága az interaktív megoldások teljes hiánya. Hihetetlenül értékes információkról mond le az a vállalat, amely nem tart igényt a honlapjára látogatók visszajelzéseire. Ennek ellenére tapasztalataink azt mutatják, hogy alig akad vállalat, mely törekedne ezeknek az információknak a megszerzésére. Ugyancsak kevesen vannak, akik ingyenes hírlevéllel, vagy más hasonló módon próbálkoznának a kommunikáció fenntartásával.

Meglepő, hogy sok ismert vállalat honlapjáról is hiányoznak az állásajánlatok. Olyan weboldalakat pedig alig-alig találni, ahol nem csak egyszerű e-mail címet, hanem on-line tesztet, vagy jelentkezési lapot találhatunk.

Az itt felsorolt "panaszlista" koránt sem egyedi. Ha sokszor magasabb szinten is, de a legtöbb európai vállalat is hasonló problémákkal küzd.

Az Ön bizalma a mi tőkénk

Az mfor.hu hiteles, megbízható és egyedi információt kínál, most, a válság alatt, és békeidőben is. Tényszerű, politikai és gazdasági befolyástól mentes hírekkel es elemzésekkel segítjük a mindennapi tájékozódást, a gazdasági döntéseket. Ez rengeteg időt, utánajárást, ellenőrzést igényel, ami sok pénzbe is kerül - ezért kérjük az Ön segítségét. Kérjük, TÁMOGASSA a független, tényeken alapuló minőségi újságírást, a klasszikus független angolszász újságírói hagyomány folytatását, ahol a tények és a vélemények nem keverednek.

Lapunk Minőségi Újságírás díjat kapott 2020. júliusában


Jól jönne 1,5 millió forint?

A Bank360.hu és az Mfor kalkulátora alapján az alábbi induló törlesztőkre számíthatsz a THM-plafon végéig, ha 1,5 millió forintra van szükséged 60 hónapra: az Erste Bank személyi kölcsöne 32 418 forintos törlesztőrészlettel lehet a tiéd. A Cetelemnél 32 738 forint, a K&H-nál pedig 33 912 forint a törlesztőrészlet. Más kölcsönt keresel? Ezzel a kalkulátorral összehasonlíthatod a bankok ajánlatait.