2p

 

Horváth Lajos a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen diplomázott 1992-ben, amivel párhuzamosan film- és színházesztétikát hallgatott az ELTÉ-n. Egy év újságíróskodás után csatlakozott az Euro RSCG reklámügynökséghez szövegíróként, ahol később társ-kreatívigazgatóként dolgozott az ügynökség nemzetközi ügyfelein.

Ezt követően a Young & Rubicamnél folytatta pályafutását, ahol a Toyota, Colgate-Palmolive, Citibank és Westel kreatív anyagaiért volt felelős.

2000-től öt éven át szabadúszó kreatívként magyar és külföldi reklámügynökségek munkáját segítette, amelyek közt megtalálható volt a Wieden + Kennedy és a Fallon is.

Kampányokat készített többek közt az ING, az Erste Bank, a Danone, a Peugeot, a Philips, az Algida, a KLM, a Ford és a Magyar Posta számára.

Öt éve kulturális tanácsadó és külsős kreatív a londoni Bartle Bogle Hegarty reklámügynökségnél.

A British Design and Art Directors Club választott tagja.


Két éve csatlakozott kreatívigazgatóként az akkor induló Laboratory Ideashoz, ahol fő ügyfelei a UPC, a Budapest Bank, a Volvo és az Unilever.

Kedvenc időtöltése a vitorlázás - ha nem az irodában, akkor legnagyobb valószínűséggel balatoni vitorlásán lehet utolérni.

Karrierje során több mint 30 kreatív díjat nyert.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!