Horváth Lajos a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen diplomázott 1992-ben, amivel párhuzamosan film- és színházesztétikát hallgatott az ELTÉ-n. Egy év újságíróskodás után csatlakozott az Euro RSCG reklámügynökséghez szövegíróként, ahol később társ-kreatívigazgatóként dolgozott az ügynökség nemzetközi ügyfelein.
Ezt követően a Young & Rubicamnél folytatta pályafutását, ahol a Toyota, Colgate-Palmolive, Citibank és Westel kreatív anyagaiért volt felelős.
2000-től öt éven át szabadúszó kreatívként magyar és külföldi reklámügynökségek munkáját segítette, amelyek közt megtalálható volt a Wieden + Kennedy és a Fallon is.
Kampányokat készített többek közt az ING, az Erste Bank, a Danone, a Peugeot, a Philips, az Algida, a KLM, a Ford és a Magyar Posta számára.
Öt éve kulturális tanácsadó és külsős kreatív a londoni Bartle Bogle Hegarty reklámügynökségnél.
A British Design and Art Directors Club választott tagja.
Két éve csatlakozott kreatívigazgatóként az akkor induló Laboratory Ideashoz, ahol fő ügyfelei a UPC, a Budapest Bank, a Volvo és az Unilever.
Kedvenc időtöltése a vitorlázás - ha nem az irodában, akkor legnagyobb valószínűséggel balatoni vitorlásán lehet utolérni.
Karrierje során több mint 30 kreatív díjat nyert.