Kiss Zoltán, a Lego Hungária Kft ügyvezető igazgatója elmondta, 2006-ban kezdte meg a vállalat a horvát piac ellátását, így együttesen a magyar piaci eladásokkal 2,5 milliárd forgalmat bonyolított, mely 25 százalékkal több az egy évvel korábbihoz képest. A cég eladásai mindkét piacon emelkedtek.
Bár a hipermarketek egyre növekvő kereskedelmi szerepe is hozzájárult a magyarországi eladások növeléséhez, a Lego értékesítési portfoliójában a tradicionális vevők aránya még mindig eléri az ötven százalékot, tette hozzá az ügyvezető.
A társaság becslése szerint a 16-20 milliárd forint összforgalmat bonyolító magyar játékpiacon a vállalat 20-22 százalékos részesedést tudhat magáénak, ez a játékgyártó leányvállalatai közül a legmagasabb arányú piaci részvétel.
A Lego csoport Duplo termékének teljes gyártását a Flextronix sárvári üzemében végzik, a Lego-nak gyártó Flextronics nyíregyházi létesítményében pedig folyik a Lego Creator termékcsalád előállítása. A két üzemben mintegy 750 ember veszt részt a gyártásban, az immáron három országot ellátó Lego kereskedelemmel és marketinggel foglalkozó budapesti divíziója 14 főt foglalkoztat.