avaly a társaság forgalma 4,1 százalékkal bővült. A vezérigazgató szavai szerint erősödött a verseny, nőtt a vásárlók árérzékenysége, ezért csökkentették az áraikat. "Rövid távon nem tudjuk kompenzálni ezt mennyiségi növekedéssel" - jegyezte meg Jean Paul Filliat. Ennek ellenére az Auchan Magyarország nyereségessége javult - válaszolta újságírói kérdésre.
Az Auchan Magyarország célja, hogy 5-6 éven belül 17-20 egységből álló láncot hozzon létre Magyarországon.
A vezérigazgató elmondta: a vállalat folytatja fejlesztéseit, így egyebek mellett átalakítanak egyes benzinkutakat. A cég hét áruháza mellett működik benzinkút, az üzemanyag-forgalmazás teljes bevétele az áruházi forgalom mintegy 6-7 százaléka. Bővítések, átalakítások várhatóak néhány áruházban is. Kecskeméten például egy teljesen új kertészeti osztályt nyitnak a nyár végére. A Bauhaus barkács áruházlánc első magyarországi egységét Dunakeszin nyitja meg, majd ezt követi egy Szigetszentmiklóson.
A piacról szólva Jean Paul Filliat elmondta: az elmúlt pár évben robbanás szerű fejlődést tapasztaltak az LCD-, plazmatévék, valamint a biotermékek piacán. Megjegyezte: ezek a termékek jelenleg még nagyon drágát. Az Auchan Magyarország 4500 főt foglalkoztat és 10 áruházat működtet. A csoport jelenleg összesen 389 hipermarketet, 717 szupermarketet működtet világszerte.