1p

A Starbucks 2400 új üzletet nyit a következő üzleti évében, és világszerte húszezerre kívánja növelni üzletei számát hét év alatt. A cél a kínai piac fejlesztése - írja a Reuters.

Húszezer üzlet a cél

Az üzletek növekedését az Egyesült Államokban és a világban az ázsiai, ezen belül a kínai terjeszkedés dobta meg - mondta Colman Cuff, a társaság kereskedelmi igazgatója.

A 2006-os üzleti évben - amely október 1-jén zárult - az előrejelzéshez képest több üzletet nyitottunk és ez még jobb lesz a 2007-es üzleti évben, mondta Cuff a Sintercafe kávéipari konferencián, Costa Ricán.

A Starbucksnak több mint 12 ezer boltja van, ebből nyolcezer található az Egyesült Államokban. A társaság azt várja, hogy az USA után egy nap Kínában lesz a legnagyobb piacuk. A távol-keleti országban több mint négyszáz üzletük van.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!