2p

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

Egy most közzétett felmérés szerint a homoszexuálisok sokkal jobb célcsoport a hirdetők számára, mint az átlagember. A melegek ugyanis a többségnél jobban keresnek, magasabb képzettségűek és a médiafogyasztásuk is magasabb.

A Harris Interactive/Witeck-Combs és a Forrester Research által publikált felmérés szerint a melegek évente közel 5000 dollárral keresnek többet, mint a heteroszexuálisok (61.300 illetve 56.900 dolláros éves jövedelem). Míg az átlagosan 34 százakban rendelkeznek felsőfokú végzettséggel, addig az említett kategória tagjainak 41 százaléka rendelkezik diplomával. Ami az internet használatot illeti az amerikai felnőttek 70 százalékával (23 százalék a szélessávú kapcsolat) szemben 79 százalékuk rendelkezik világhálós kapcsolattal (31 százalék a szélessávú kapcsolat.) Hasonlóan 8-10 százalékkal magasabb a melegek körében az online vásárlás, -utazásszervezés, vagy az e-banki szolgáltatások igénybevétele.

Nem véletlen, hogy egyre több látens, vagy nyíltan a homoszexuálisokat célzó hirdetés jelenik meg tömegmédiákban. Egy közelmúlban bemutatott online adatbázis például ezek összegyüjtését tűzte ki céljául, és 800-nál is több ilyen hirdetést találtak. Az adatbázis www.commercialcloset.org címen érhető el, az oldalt Mike Wilke hozta létre, aki az Advertising Age című amerikai kommunikációs szaklap hasábjain a melegmarketinggel foglalkozó cikkeivel vált ismertté.

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Szerkesztőségünkben mindig azon dolgozunk, hogy higgadt hangvételű, tárgyilagos és magas szakmai színvonalú írásokat nyújtsunk Olvasóink számára.
Előfizetőink máshol nem olvasott, minőségi tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Előfizetésünk egyszerre nyújt korlátlan hozzáférést az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz, a Klub csomag pedig egyebek között a Piac és Profit magazin teljes tartalmához hozzáférést és hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmaz.


Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!