2p

Tudni szeretné, mi vár Önre 2025-ben?
Mit okoz, hogy ingatlancélra is elkölthetőek a nyugdíjmegtakarítások?
Hogyan érinti ez a piacokat, merre mennek az ingatlanárak és az épitőipari árak?
Pogátsa Zoltán, Farkas András, Nagygyörgy Tibor
és sok más kíváló szakértő ezúttal élőben osztja meg nézeteit!

Találkozzunk személyesen!

2024. november 21. 16:00 Budapest

Részletek és jelentkezés itt

2007-ben Magyarországon is újra jelentkezik a nemzetközileg jól ismert márkaminősítő program, a Superbrands. Az idei évben harmadszorra rendezik meg Magyarországon a márkaminősítő programot, amely eredetileg Nagy-Britanniából indult, azonban mára a világ 55 országában működik.

Az ezévi program minden korábbinál nagyobb hangsúlyt fektet a fogyasztók elérésére: idén először átfogó fogyasztói kutatás készül a márkatudatosság felmérésére, a programot széles körű médiakampány kíséri majd, illetve a szuper márkákat bemutató kiadvány is megújult formában jelenik meg - áll a PrintXBudavár ZRt. szervező cég sajtóközleményében.

A magyarországi szupermárkák kiválasztásának alapját a Magyar Szabadalmi Hivatal évről-évre bővülő adatbázisa adja. A marketing szakma, a média és a tudományos élet vezető képviselőiből álló szakértői bizottság ennek az adatbázisnak a szűkített változatából választja ki a 2007-es év magyarországi Superbrandjeit.

A kiválasztást és értékelést végző független és önkéntes Superbrands Szakértői Bizottság a kommunikációs szakma képviselőiből áll. Az elmúlt két évhez hasonlóan ezúttal is 15 taggal működő grémiumban helyet kapott egyebek mellett a Magyar Reklámszövetség és a Magyar Kommunikációs Ügynökségek Szövetségének elnöke, valamint a Sláger Rádió és a VIVA TV vezérigazgatója, továbbá reklám- és pr-ügynökségek vezetői.

A program egyik legfőbb, és az idei évben minden korábbinál fontosabbnak tekintett célja, hogy a széles közönséget is megismertesse a legkiválóbb márkákkal illetve a márkatudatos fogyasztói döntések jelentőségével. A szervezők ezért 2007 őszén nagyszabású kampányt indítanak a magyarországi szupermárkák népszerűsítésére. A programot bemutató pr-tevékenység mellett

közterületen óriásplakátokon, a nyomtatott és az online sajtóban, televízióban és rádióban is megjelennek a magyarországi Superbrands márkabemutató hirdetései.

A Superbrands idén első ízben átfogó fogyasztói kutatás elvégzésére kérte fel a GFK Piackutató Intézetet annak érdekében, hogy egyrészről a szakma minden eddiginél pontosabb képet kaphasson a magyarországi fogyasztók márkatudatosságáról, illetve hogy a márkatulajdonosok megismerhessék a fogyasztóknak a márkákra vonatkozó véleményét. A szervezők a Superbrands 2007 kommunikációs feladatainak elvégzésével az EDGE Communications ügynökséget bízták meg.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!