Az akció lényege, hogy a vendégek három éjszaka áráért négy éjszakát tölthetnek el a részt vevő budapesti szállodákban.
A közös kampány népszerűsítése érdekében az együttműködő partnerek ismét a leghatékonyabb kommunikációs eszközeiket alkalmazzák majd, így például a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti hálózatának bevonása mellett nagy szerepet kap ismét a saját arculatú kampány önálló, négy nyelvű (angol, német, francia, olasz) honlapja is.
A következő BWI kampány legfőbb célpiacai - a vendégforgalmi adatok és az előző kampány eredményeire alapozva - ismét: Nagy-Britannia, Németország, Franciaország és Olaszország lesznek.
A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. A szervezők célja éppen ezért az, hogy idén még többen csatlakozzanak, bővüljön az akcióban részt vevő szolgáltatók köre.
A Magyar Turizmus Zrt. ennek megfelelően aktív szerepet vállal a BWI kampány koordinálásában, amelynek szakbizottságai június 15-ig alakulnak meg, áll a társaság közleményében.