2p

A sikeres Budapest Winter Invasion (BWI) akcióban részt vett szállodák kezdeményezték a folytatást, ezért a szervezők úgy döntöttek, hogy idén is egyesítik erejüket, pénzügyi forrásaikat és hasonló feltételek mellett, azonos időszakra (2007. december 1.- 2008. március 31. között) és azonos elnevezéssel ismét meghirdetik a kampányt, amelynek célja továbbra is Budapest, a budapesti szállodák, a magyar nemzeti légitársaság, illetve a Ferihegyi Repülőtér utószezoni forgalmának növelése.

Az akció lényege, hogy a vendégek három éjszaka áráért négy éjszakát tölthetnek el a részt vevő budapesti szállodákban.

A közös kampány népszerűsítése érdekében az együttműködő partnerek ismét a leghatékonyabb kommunikációs eszközeiket alkalmazzák majd, így például a Magyar Turizmus Zrt. külképviseleti hálózatának bevonása mellett nagy szerepet kap ismét a saját arculatú kampány önálló, négy nyelvű (angol, német, francia, olasz) honlapja is.

A következő BWI kampány legfőbb célpiacai - a vendégforgalmi adatok és az előző kampány eredményeire alapozva - ismét: Nagy-Britannia, Németország, Franciaország és Olaszország lesznek.

A turisztikai szolgáltatók és stratégiai partnerek bevonásával lebonyolított közös finanszírozású marketingakciók és kampányok nem csak nagyobb jelentőségűek lehetnek a források koncentrálásának köszönhetően, hanem a konkrét ajánlatok megjelenítése miatt sokkal hatékonyabbak is. A szervezők célja éppen ezért az, hogy idén még többen csatlakozzanak, bővüljön az akcióban részt vevő szolgáltatók köre.

A Magyar Turizmus Zrt. ennek megfelelően aktív szerepet vállal a BWI kampány koordinálásában, amelynek szakbizottságai június 15-ig alakulnak meg, áll a társaság közleményében.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!