Az IN-STORE marketing szaklap ismét meghirdeti az arany lolliPOP versenyt. 2007-ben újra nevezhetnek a hazai trade marketing szereplők, BTL-ügynökségek, display és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgygyártók és -használók, hogy összemérjék kreativitásukat a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.
Az eszközkategóriákat két új kategóriával bővítették, hogy a szakma minden képviselője megtalálja a számára legtesthezállóbb nevezési lehetőséget. Így a pályázók összesen hat kategóriában indulhatnak, a 2006. szeptember 6. és 2007. szeptember 6. között megvalósult eszközökkel, promóciókkal: ezek a tartós display, az akciós display, az installációk, a hosztesz promóciók, az integrált BTL aktivitások és az ajándéktárgyak kategóriák.
Az ajándéktárgyak kategóriában külön lehet nevezni üzleti és promóciós ajándéktárgyakkal. A pályázatokat nem csak az interneten mutatják be, hanem a nyertesek helyet kapnak az IN-STORE marketing szaklapban is. Ezen kívül a győztes installációk megtekinthetők lesznek október 2-5. között a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás keretében szervezett lolliPOP Show-n a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban. A nevezési határidő 2007. szeptember 7., a közönség szavazatokat pedig augusztus 1-je után a honlapon keresztül lehet leadni.