2p

Ismét meghirdetik az arany lolliPOP marketinges versenyt. A pályázók ez évben két új kategóriában is indulhatnak.

Az IN-STORE marketing szaklap ismét meghirdeti az arany lolliPOP versenyt. 2007-ben újra nevezhetnek a hazai trade marketing szereplők, BTL-ügynökségek, display és installáció tervezők, kivitelezők, valamint ajándéktárgygyártók és -használók, hogy összemérjék kreativitásukat a design, a technikai megoldások és az innovációk tekintetében - áll a szerkesztőségünkhöz eljuttatott sajtóközleményben.

Az eszközkategóriákat két új kategóriával bővítették, hogy a szakma minden képviselője megtalálja a számára legtesthezállóbb nevezési lehetőséget. Így a pályázók összesen hat kategóriában indulhatnak, a 2006. szeptember 6. és 2007. szeptember 6. között megvalósult eszközökkel, promóciókkal: ezek a tartós display, az akciós display, az installációk, a hosztesz promóciók, az integrált BTL aktivitások és az ajándéktárgyak kategóriák.

Az ajándéktárgyak kategóriában külön lehet nevezni üzleti és promóciós ajándéktárgyakkal. A pályázatokat nem csak az interneten mutatják be, hanem a nyertesek helyet kapnak az IN-STORE marketing szaklapban is. Ezen kívül a győztes installációk megtekinthetők lesznek október 2-5. között a Promotion 8. Nemzetközi marketingkommunikációs szakkiállítás keretében szervezett lolliPOP Show-n a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban. A nevezési határidő 2007. szeptember 7., a közönség szavazatokat pedig augusztus 1-je után a honlapon keresztül lehet leadni.

Menedzsment Fórum

LEGYEN ÖN IS ELŐFIZETŐNK!

Előfizetőink máshol nem olvasott, higgadt hangvételű, tárgyilagos és
magas szakmai színvonalú tartalomhoz jutnak hozzá havonta már 1490 forintért.
Korlátlan hozzáférést adunk az Mfor.hu és a Privátbankár.hu tartalmaihoz is, a Klub csomag pedig a hirdetés nélküli olvasási lehetőséget is tartalmazza.
Mi nap mint nap bizonyítani fogunk! Legyen Ön is előfizetőnk!